اجرای پویش دانشجویی “عیدی به همشهری” در لاهیجان + تصاویر

کمیته دانشجویی مجمع خیرین سلامت لاهیجان با کمک های خیرین، در طی این پویش ۴۰۰ بسته ماده ضدعفونی کننده دست و ماسک تولید و بین جامعه هدف پخش کردند.

اجرای پویش دانشجویی “عیدی به همشهری” در لاهیجان + تصاویر

به گزارش ۸دی، پویش دانشجویی «عیدی به همشهری» به همت کمیته دانشجویی مجمع خیرین لاهیجان با همکاری انجمن علمی میکروبیولوژی و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان برگزار شد.

دبیر کمیته دانشجویی مجمع خیرین لاهیجان در این رابطه بیان کرد: در این پویش، به تعداد ۴۰۰ محلول ضدعفونی تولید و بین عموم مردم به ویژه سه قشر پرخطر تاکسیرانها، رفتگران و نانواها توزیع شد.

وی افزود: سال گذشته برای کرونا موج رسانه ای ایجاد شده بود و اخبار کرونا در صدر اخبار قرارداشت؛ مردم کرونا را جدی می‌گرفتند و مسئولین بیشتر به فکر بودند و تمامی گروه های خیریه و سازمان ها در حال تهیه ی ماسک و الکل بودند اما در حال حاضر شرایط همانطور می باشد کما اینکه بدتر! متاسفانه خیلی از اقشار آسیب دیده هم از نظر وضع معیشتی و هم از نظر حفاظت سلامتی از یاد رفتند.

دبیر کمیته دانشجویی مجمع خیرین لاهیجان ادامه داد: به همین منظور کمیته دانشجویی مجمع خیرین لاهیجان به عنوان اولین اقدام تصمیم گرفت برای سه قشر پرخطر تاکسیرانها، رفتگران و نانواها که در این روزهای وضعیت قرمز هم مشغول خدمات رسانی به شهرستان هستند، ماسک و الکل به طور رایگان تهیه کند. نکته ی قابل توجه این پویش، تاثیر توزیع ماسک در افزایش فرهنگ سازی استفاده از ماسک بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه