"کمیل خجسته" کارشناس علوم سیاسی:

رئیس جمهوری می‌خواهیم که مشکلات اقتصادی را با نگاه به درون حل کند

“کمیل خجسته” کارشناس علوم سیاسی با بیان اینکه رئیس جمهوری می‌خواهیم که مشکلات اقتصادی را با نگاه به درون حل کند، گفت: کارشناسان تحریم با ابزارهای مختلف میزان تاب آوری جامعه را کاهش می‌دهند و سپس با کمک دیپلمات‌ها نقشه‌های خود را عملیاتی می‌کنند.

رئیس جمهوری می‌خواهیم که مشکلات اقتصادی را با نگاه به درون حل کند

به گزارش خبرنگار هشت دی، “کمیل خجسته” عصر امروز در نشستی با موضوع “نقش رسانه و فضای مجازی در انتخابات ریاست جمهوری” که در قالب “دورهمی مجازی های انقلابی” ویژه جوانان فعال در فضای مجازی در رشت برگزار شد، با بیان اینکه در شرایط ویژه‌ای قرار داریم اظهار کرد: مسئله انقلاب اسلامی امروز مربوط به ذهن‌ها و اراده‌ها است و فعالین فضای مجازی در این شرایط ایفاگر نقش مهمی هستند.

وی با اشاره به اینکه رقابت و نزاع بزرگی در فضای مجازی جریان دارد خاطرنشان کرد: باید مانند سلمان‌ها و امیرالمومنین(ع) در جنگ احزاب عمل کنیم تا بتوانیم در برابر کنشگران و فعالان و ربات‌های جبهه دشمن ایستادگی کنیم.

باید برای مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه سازی کنیم

این کارشناس علوم سیاسی با تاکید بر اینکه امام علی (ع) مصداق حق جهاد است ادامه داد: امروز در یک شرایط ویژه‌ای قرار داریم که باید برای مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه سازی کنیم و هم مردم را در انتخاب گزینه مطلوب یاری رسانیم.

خجسته با بیان اینکه شرایط کشور که ناشی از نارضایتی مردم از عملکرد دولت است باید تغییر کند، تصریح کرد: رهبری در این ۸ سال، در ۴ دیدار دانشجویی درباره پیروزی جریان انقلاب صحبت کردند.

فعالین فضای مجازی زمینه روی کار آمدن دولت جوان انقلابی را فراهم کنند

این فعال فضای مجازی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر رهبر انقلاب رفع مشکلات را در گرو آمدن دولت جوان انقلابی معرفی کردند گفت: فعالین فضای مجازی باید زمینه روی کار آمدن دولت جوان انقلابی را فراهم کنند.

وی اصل اول پیروزی در انتخابات را وحدت دانست و اظهار داشت: رقابت افکار سازان در انتخابات بر سر این است که افکار عمومی را به سمت خود جلب کنند.

رئیس جمهوری می‌خواهیم که مشکلات اقتصادی را با نگاه به درون حل کند

خجسته با بیان اینکه رئیس جمهوری می‌خواهیم که مشکلات اقتصادی را با نگاه به درون حل کند خاطرنشان کرد: کارشناسان تحریم با ابزارهای مختلف میزان تاب آوری جامعه را کاهش می‌دهند و سپس با کمک دیپلمات‌ها نقشه‌های خود را عملیاتی می‌کنند.

کالای لوکس احساس تبعیض در مردم ایجاد می‌کند

کارشناس علوم سیاسی با اشاره به دلیل تحریم شدن کالاهای اساسی و عدم تحریم کالاهای لوکس و تلفن‌های هوشمند گفت: کالای لوکس احساس تبعیض را در مردم ایجاد می‌کند و میزان مقاومت مردم را کاهش می‌دهد.

مدیرعامل سایت تبیان تصریح کرد: اختلاف و عدم ارائه گزینه درست در انتخابات ریاست جمهوری پیشین باعث شد مردم گزینه نادرست را انتخاب کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه