فرماندار رشت خبر داد:

بهره برداری از آب بندان های روستای تخسم و بهدان تا قبل از آغاز فصل زراعی

فرماندار رشت از احیا و بهره برداری آب بندان های روستای تخسم و بهدان تا قبل از فصل زراعی جدید خبر داد.

بهره برداری از آب بندان های روستای تخسم و بهدان تا قبل از آغاز فصل زراعی

به گزارش ۸دی،علی فتح اللهی به اتفاق معاونین و مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان از روند پروژه احیای آب بندان روستا تخسم و بهدان بازدید و از نزدیک در جریان میزان پیشرفت این پروژه ها قرار گرفت.

وی با تاکید بر تسریع در روند اجرایی پروژه های مربوط به حوزه کشاورزی در شهرستان، خاطر نشان کرد: تعمیق، بازسازی و احیای آب بندان های روستای تخسم و بهدان با اعتبار ‌بیش از یک میلیارد تومان در حال پایان است و تا قبل آغاز کشت برنج در سال جدید به بهره برداری می رسند.

فرماندار رشت افزود: این آب بندان ها از آب باران و زه آب های اراضی بالادست تغذیه و بیش از ۳۰ هکتار از اراضی پایین دست را تحت پوشش قرار می دهند.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با اشاره به ضرورت توجه جدی به حوزه کشاورزی در سال جدید، افزود: با توجه به اهمیت انجام فرآیند برگزاری انتخابات سال ۱۴۰۰ که مهم ترین وظیفه فرمانداری ها در سال جدید است، لحظه ای از انجام اقدامات اثربخش در راستای رفع دغدغه کشاورزان شهرستان غافل نخواهیم شد.

بازدید از مجموعه تولیدات گیاهی بانک نشاء آقا سید شریف و زیر سازی و آسفالت راه روستایی بیجاربنه،لچه گوراب، خناچاه و کیزده رشت از جمله برنامه های بازدید فرماندار رشت از پروژه های عمرانی در بخش مرکزی بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه