فرمانده انتظامي بندرانزلي خبر داد:

تهدید به انتشار تصاویر خصوصی در بندر انزلی

فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: فردی که اقدام به تهدید انتشار تصاویر خصوصی خانمی در شبکه اجتماعی اینستاگرام می‌کرده در این شهرستان دستگیر شد.

تهدید به انتشار تصاویر خصوصی در بندر انزلی

به گزارش ۸دی،سرهنگ “سید جعفر جوانمردی”  اظهار داشت: فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به هیچ عنوان بستر امنی برای ایجاد روابط دوستانه و تبادل تصاویر و مطالب خصوصی نیست چراکه افراد سودجو از این فضا جهت اخاذی و فریب افراد استفاده می‌کنند.
وی ادامه داد: در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه فردی در شبکه اجتماعی اینستاگرام وی را تهدید به انتشار تصاویر خصوصی‌اش می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی بندرانزلی افزود: پس از پیگیری کارشناسان پلیس فتا و محرز شدن صحت موضوع، متهم مورد نظر شناسایی و با هماهنگی و اخذ نیابت قضائی وی را در منزلش در شهرستان رشت دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس عنوان کرد قبلا با شاکی دوست بوده و هنگامی که با تصمیم وی برای قطع این رابطه مواجه می‌شود او را تهدید به انتشار تصاویر خصوصی‌اش کرده است تصریح کرد: متهم ۳۱ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ جوانمردی در پایان با اشاره به اینکه پذیرش خواسته مجرمانه راه حل رفع مزاحمت نیست، بلکه باج‌خواهی بیشتر را تسهیل می‌کند از شهروندان خواست، در صورت ایجاد مزاحمت یا سوءاستفاده از اطلاعات شخصی آنها در فضای مجازی، موضوع را سریعاً از طریق سایت www.cyberpolice.ir به پلیس فتا اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه