فرمانده انتظامي رشت خبر داد:

اعتراف سارق به ۵ فقره سرقت/شناسایی سارق محتویات داخل خودرو در رشت

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری سارق اماکن خصوصی ، معابر و دوچرخه خبر داد و گفت: سارق به ۵ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

به گزارش ۸دی،سرهنگ “محمود حافظی” با بیان اینکه مبارزه با سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت، مهمترین وظیفه و اولویت کاری نیروی انتظامی است اظهار داشت: نقش مردم در این زمینه و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس، نقش بسزایی دارد.
وی در ادامه به وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و معابر در سطح شهرستان رشت و پیگیری موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران کلانتری ۱۳ با انجام تحقیقات و بررسی سرنخ‌های به دست آمده، یک متهم را در این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را با عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی، یک فقره سرقت معابر و یک فقره سرقت دوچرخه اعتراف کرد افزود: اموال سرقتی شامل ۲ عدد لپ تاپ، یک دستگاه کیس، ۴ عدد پیک نیک و یک عدد پمپ آب در مخفیگاه سارق کشف شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: سارق ۴۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان با رعایت نکات پیشگیرانه و توجه به هشدارهای پلیس می‌توانند از وقوع بسیاری از جرایم به‌ ویژه سرقت جلوگیری کنند و ناکامی مجرمان را رقم بزنند که این امر در نهایت افزایش احساس امنیت و کاهش وقوع جرم را به دنبال خواهد داشت.

شناسایی سارق محتویات داخل خودرو
فرمانده انتظامی رشت از شناسایی و دستگیری سارق محتویات داخل خودرو با ۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “محمود حافظی” با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری‌های اجتماعی نیازمند عزم همگانی است اظهار داشت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.
وی در ادامه گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی رشت افزود: ماموران انتظامی پاسگاه خشت مسجد پس از انجام تحقیقات و بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده، متهم این پرونده‌ها را در حال تردد در یکی از خیابان‌های سطح حوزه استحفاظی شناسایی و دستگیر کردند.
این مقام انتظامی از اعتراف متهم به ۴ فقره سرقت محتویات داخل خودرو خبر داد و اذعان داشت: سارق ۳۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ حافظی در پایان با اعلام اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی و با بکارگیری تمام امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه