جانشين فرماندهي انتظامي گیلان تاکید کرد:

استفاده از تمامی ظرفیت ها به منظور روانسازی ترافیک و حفظ امنیت مسافران

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به اولویت‌های ناجا در سال ۱۴۰۰ بر تقویت واحدهای ماموریتی، آمادگی و هماهنگی کامل کلیه کارکنان انتظامی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها به منظور روانسازی ترافیک و حفظ امنیت مسافران تاکید کرد.

استفاده از تمامی ظرفیت ها به منظور روانسازی ترافیک و حفظ امنیت مسافران

به گزارش ۸دی،سرهنگ “حسین حسن‌پور” در جلسه  قزارگاه مشترک امام رضا(ع) با اشاره به اولویت‌های ناجا در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: پیشگیری از جرائم به خصوص وقوع سرقت، مبارزه با اراذل و اوباش، کشف سلاح و مهمات و موادمخدر مورد تاکید است.
وی افزود: شهرستان‌های تابعه و پلیس‌های تخصصی از همین ابتدای سال با تغییر تاکتیک و استفاده از روش‌های مختلف، هوشمندسازی و استفاده از شیوه‌ها و تجهیزات به روز، برنامه‌ریزی لازم برای کاهش جرایم و افزایش کشفیات را در دستور کار قرار دهند و عملکرد خود را نسبت به سال گذشته ارتقاء بخشند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه با توجه به نزدیک شدن به پایان تعطیلات، مسافران نوروزی با استفاده از وسائط نقلیه عمومی و شخصی در حال ترک استان هستند بر تقویت واحدهای ماموریتی، آمادگی و هماهنگی کامل کلیه کارکنان انتظامی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها (بسیج، پلیس های افتخاری و غیره) به منظور روانسازی ترافیک و حفظ امنیت مسافران تاکید کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه