نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس:

پشتیبانی مردم از نظام با تحقق حداقل‌ انتظارات آنها ممکن می‌شود

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس معتقد است مردم نسبت به نظام مسئولیت‌پذیر هستند و مسئولان وظیفه دارند تأمین حداقل انتظارات آنها را در اولویت‌های ۱۴۰۰ قرار دهند.

پشتیبانی مردم از نظام با تحقق حداقل‌ انتظارات آنها ممکن می‌شود

به گزارش ۸دی،رسول فرخی میکال با اشاره به اولویت‌های سال ۱۴۰۰ که باید از سوی دولت و مجلس مد نظر قرار گیرد، اظهارداشت: پایه و اساس همه مسائل مورد بحث در کشور حل مشکلات اقتصادی است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه اگر توان اقتصادی نداشته باشیم و مسیری برای حل مشکلات اقتصادی پیدا نکنیم، اولویت های بعدی کمرنگ می شود، عنوان کرد: باید به حداقل های انتظارات مردم با توجه به ظرفیت های اجتماعی موجود توجه شود.

وی افزود: اگر حداقل انتظارات مردم فراهم شود، می توان از آنها انتظار داشت تا در مناسبت های مختلف، نظام را حمایت و پشتیبانی کنند که البته مردم ما بیش از آنچه تصور می کنیم در قبال امورات کشور خود مسئولیت پذیر هستند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: لازم است به مباحث اقتصادی و فرهنگی با توجه به فلسفه انقلاب پرداخته شود و نظارت همگانی از سوی مردم، مسئولان و نهادهای فرهنگی که بستر تغییرات اجتماعی را فراهم می کنند، صورت گیرد.

منبع: خانه ملت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه