فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

ورود۴۰۰ هزار خودرو به گیلان / بکارگیری ۳هزار و ۵۰۰ نیروی پلیس در طرح نوروزی

فرمانده انتظامی گیلان از بکارگیری ۳ هزار و ۵۰۰ نیروی پلیس و ۵۳۰ گشت خودرویی و موتوری در طرح نوروزی پلیس گیلان خبر داد و گفت:۴۰۰ هزار خودرو تاکنون وارد گیلان شده‌اند.

ورود۴۰۰ هزار خودرو به گیلان / بکارگیری ۳هزار و ۵۰۰ نیروی پلیس در طرح نوروزی

به گزارش ۸دی،سردار “عزیزاله ملکی”ضمن تبریک عید نوروز اظهار داشت: پلیس گیلان در ایام تعطیلات نوروز با آمادگی کامل در خدمت شهروندان و مهمان نوروزی است.
وی با اشاره به شروع طرح نوروزی پلیس از ۲۸ اسفند سال ۹۹ تصریح کرد: ۳ هزار و ۵۰۰ نیروی پلیس در این طرح، در حوزه انتظامی و ترافیکی آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.
فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه از آغاز طرح نوروزی تاکنون حدود ۴۰۰ هزار خودرو از مبادی ورودی وارد استان شدند افزود: با تلاش همه‌جانبه کارکنان در پلیس راه و راهنمایی و رانندگی تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش ۵۰ درصدی تلفات تصادفات رانندگی بوده‌ایم.
وی به فعالیت ۵۳۰ گشت خودرویی و موتوری در سطح استان گیلان در راستای حفظ و تامین امنیت اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه در روزهای آینده شاهد ورود حجم بیشتر مسافران به استان خواهیم بود، اقدامات نیروی انتظامی نیز بیش از پیش خواهد شد.
سردار ملکی با تاکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط شهروندان و مسافران برای کاهش و قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا از مردم خواست، در صورت بروز هرگونه موارد مشکوک، مراتب را ازطریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه