دبیر ستاد انتخابات گیلان اعلام کرد:

ثبت نام ۳۲۷ داوطلب انتخابات شورا‌های اسلامی گیلان

دبیر ستاد انتخابات گیلان گفت: امروز ۳۲۷ نفر در ششمین روز از نام‌نویسی داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در گیلان ثبت نام کردند.

ثبت نام ۳۲۷ داوطلب انتخابات شورا‌های اسلامی گیلان

به گزارش ۸دی،مجید هاشم پور با اعلام اینکه امروز ۳۲۷ نفر در ششمین روز از نام‌نویسی داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در گیلان ثبت نام کردند، اظهارداشت: از مجموع ثبت نام شدگان امروز، ۱۷۴ نفر به صورت حضوری و ۱۵۳ نفر از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی، نسخه رایانه‌ای و حضور در دفاتر پیشخوان دولت بودند.
وی تصریح کرد: از ابتدای نام نویسی داوطلبان تا کنون ۸۳۱ نفر ثبت کردند که از این تعداد ۷۴۴ نفر مرد و ۸۷ نفر زن، داوطلب ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر در گیلان هستند.
به گفته رئیس ستاد انتخابات گیلان در مجموع ۴۰۰ نفر در استان به صورت حضوری و ۴۳۱ نفر هم به صورت غیرحضوری نام نویسی کردند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری با اشاره به اینکه شهرستان رشت با ۱۷۸ بیشترین ثبت نام داوطلبان را داشته است افزود: شفت با ثبت نام ۱۲ داوطلب کمترین آمار ثبت نامی را به خود اختصاص داده است.
طبق اعلام ستاد انتخابات گیلان امکان ثبت نام از طریق نسخه موبایلی، نسخه رایانه‌ای و حضور در دفاتر پیشخوان دولت در این دوره فراهم شده و در صورت عدم توفیق داوطلبان برای ثبت نام الکترونیکی، مراجعه حضوری به فرمانداری‌ها امکان پذیر است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه