رفع ایراد بیمه رانندگان و قالیبافان در نشست کمیسیون تلفیق مجلس

“حسینعلی حاجی دلیگانی” نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی: ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ تاکنون تا تبصره چهار رفع شده و تا پایان جلسه امشب کمیسیون کلیه ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه رفع خواهد شد.

رفع ایراد بیمه رانندگان و قالیبافان در  نشست کمیسیون تلفیق مجلس

به گزارش ۸دی، “حسینعلی حاجی دلیگانی” نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست عصر امروز کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ مجلس گفت: در جلسه امروز ایرادات شورای نگهبان با حضور محمد دهقان عضو حقوقدان شورای نگهبان مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت. ایراد شورای نگهبان به ۸۹ هزار میلیاردتومان اعتبار تخصیص یافته برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی رفع شد و این اعتبار به این موضوع تخصیص خواهد یافت.

وی در ادامه افزود: شورای نگهبان به این موضوع به این دلیل ایراد گرفته بود که ردیف اعتباری آن مشخص نشده بود و ما در جلسه امروز ردیف اعتباری آن را مشخص کردیم. همچنین در این جلسه اشکال مطرح شده درباره بیمه رانندگان و قالیبافان در کمیسیون رفع شد و اعضای کمیسیون منابع بودجه‌ای آن را مشخص کردند. در این جلسه ۴ میلیون تن قیری که بنا بود به پروژ‌ه‌های عمرانی مناطق محروم تخصیص یافته با اصلاح صورت گرفته مقدار آن به ۲ میلیون تن قیر کاهش پیدا کرد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ مجلس تصریح کرد:‌ ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ تاکنون تا تبصره چهار رفع شده و تا پایان جلسه امشب کمیسیون کلیه ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه رفع خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه