فرمانده انتظامی رشت خبرداد:

استفاده غیرمجاز از ۱۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال/کشف بیش از ۲ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در یک واحد صنفی در رشت

فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت: ۱۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال که در یک واحد صنفی به صورت غیرمجاز مورد استفاده قرار می‌گرفت، کشف شد.

استفاده غیرمجاز از ۱۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال/کشف بیش از ۲ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در یک واحد صنفی در رشت

به گزارش ۸دی،سرهنگ “محمود حافظی ” به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح تشدید و مبارزه با قاچاق به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های ماموریتی پلیس در دستور کار قرار دارد.
وی به شناسایی فردی که در واحد صنفی خود اقدام به استفاده غیرمجاز از دستگا‌ه‌های استخراج ارز دیجیتال می‌کرد، اشاره داشت و افزود: ماموران یگان امداد پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از واحد صنفی فرد مورد نظر، ۱۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری و معرفی متهم ۲۵ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و اذعان داشت: کارشناسان ارزش دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال کشف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند.
سرهنگ حافظی خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی، گامی موثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه‌گذاران است.

نگهداری مواد محترقه در واحد صنفی و منزل

همچنین فرمانده انتظامی رشت از کشف ۲ هزار و ۲۱۰ عدد مواد محترقه غیرمجاز در یک واحد صنفی و منزل در این شهرستان خبر و اظهار داشت: با توجه به روزهای پایانی سال و نزدیکی چهارشنبه سوری، برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه غیرمجاز در دستور کار پلیس قرار دارد.
وی با اعلام اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه شخصی در واحد صنفی و منزل خود اقدام به فروش مواد محترقه غیرمجاز می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۱ با تحقیقات صورت گرفته پس از محرز شدن صحت موضوع با هماهنگی قضائی از این واحد صنفی و منزل مسکونی بازدید و ۲ هزار و ۲۱۰ عدد مواد محترقه غیرمجاز و پرخطر که در این مکان‌ها دپو شده بود را کشف کردند.
سرهنگ حافظی افزود: متهم ۴۰ ساله به همراه پرونده مربوطه برای انجام اقدامات قانونی، تحویل مرجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی رشت با بیان اینکه برابر قانون با افرادی که نسبت به تهیه و توزیع مواد محترقه اقدام می‌کنند و امنیت جانی و روانی مردم را به خطر اندازند، برخورد جدی صورت خواهد گرفت از خانواده‌ها خواست، در این ایام مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه