مسئول پایگاه انتقال خون بندر آستارا خبرداد:

اهداء بیش از ۳ هزار واحد خون در بندر آستارا

مسئول پایگاه انتقال خون بندر آستارا گفت: مردم بندر آستارا در ۱۱ ماه سال جاری با مراجعه به پایگاه انتقال خون، سه هزار و ۲۰۶ واحد خون اهدا کردند.

اهداء بیش از ۳ هزار واحد خون در بندر آستارا
به گزارش ۸دی،«عبدالله کریم زاده» در خصوص آمار ۱۱ ماهه اهدای خون در شهرستان آستارا، اظهارداشت: در این مدت سه هزار و ۵۲۸ نفر برای اهدای خون به پایگاه مراجعه کردند.

مسئول پایگاه انتقال خون بندر آستارا با بیان اینکه از این تعداد مراجعه کننده سه هزار و ۲۰۶ نفر موفق به اهدای خون شدند، افزود: از افراد مراجعه کننده برای اهدای خون ۸۸ نفر زن و مابقی مرد بودند.

وی تصریح کرد: از افراد مراجعه کننده برای اهدای خون،۶۹۲ نفر برای اولین بار به پایگاه مراجعه کرده بودند.

کریم زاده گفت: در این مدت از بین اهدا کنندگان خون ۸۶۸ نفر از بین افراد باسابقه و یکهزار و ۶۴۵ نفر از اهداکنندگان مستمر در این کار خداپسندانه شرکت کردند.

مسئول پایگاه انتقال خون بندر آستارا، اهدا خون را کمک به همنوع و از ایثارهای اجتماعی دانست و اظهارکرد: شهروندان آستارایی در راستای تامین خون مورد نیاز بیماران، خون اهدا کنند و در این کار خداپسندانه و ارزشمند سهیم باشند.

کریم زاده خاطرنشان کرد:علاقه مندان به اهدای خون، همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت هشت تا ۱۳ به این پایگاه در خیابان گمرک، محوطه اورژانس قدیمی مراجعه کنند.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه