امام جمعه آستارا:

حرف و وعده در برجام فایده ندارد

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در ماجرای برجام حرف و وعده بی‌فایده است، گفت: اگر تحریم‌های ظالمانه علیه ملت شریف ایران اسلامی برداشته نشود بازگشت آمریکا به برجام امکان‌پذیر نیست.

حرف و وعده در برجام فایده ندارد

به گزارش ۸دی،حجت‌الاسلام‌کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی‌سیاسی نماز جمعه این هفته اظهار کرد: صداوسیما سرمایه کشور را صرف ساخت فیلم‌های به‌دردنخور کرده و یک‌عده از مردم وقت خود با تماشای این فیلم‌ها هدر می‌دهند.

وی با اشاره به دیدار مردم قهرمان و انقلابی آذربایجان و تبریز با مقام معظم رهبری در سال‌گرد قیام ۲۹ بهمن افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند که آذربایجان قهرمان جزو جدایی‌ناپذیر ایران اسلامی بوده و به عنوان مرزدار و مرزبان حاضر است جان باارزش خود را در راه اسلام فدا کند.

 امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری دل‌بستگی به اسلام ازجمله ویژگی‌های مردم غیور، انقلابی و شهیدپرور آذربایجان و تبریز است، گفت: آذربایجان شرقی و غربی دژ استوار جمهوری اسلامی ایران در برابر حملات خارجی‌ها بوده و از تمامیت ارضی کشور در برابر بیگانگان پاس‌داری می‌کنند.

حافظ‌نیا با اشاره به اینکه لازمه حل مشکلات کشور، استحکام در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی است که از سال ۵۷ شروع‌شده و تا به امروز تداوم دارد، بیان کرد: علارغم دستاوردهای ۴۲ ساله انقلاب اسلامی در برخی جاها، عقب‌ماندگی داریم که دلیل این عقب‌ماندگی، نداشتن روحیه انقلابی در برخی مسئولین است.

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری یک حرکت و اتفاق مهم برای کشور است، گفت: دشمن در تلاش است تا انتخابات ایران با حضور حداقلی مردم برگزار شود و حضور حداکثری و بانشاط مردم در انتخابات لازم بوده و باید مسئولین تمام تلاش خود را برای برگزاری یک انتخابات بانشاط به کار ببندند.

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری کشور و نظام را بیمه و دندان طمع دشمنان نظام را از ریشه می‌کند، افزود: روی کار آمدن یک دولت انقلابی، کارآمد و علاقه‌مند به کار از شرایط یک انتخاب درست در انتخابات ریاست‌جمهوری است.

حافظ‌نیا با اشاره به اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در ماجرای برجام حرف و وعده بی‌فایده بوده و از آمریکایی‌ها انتظار داریم بازگشت به برجام را در عمل نشان دهند، گفت: اگر تحریم‌های ظالمانه علیه ملت شریف ایران اسلامی برداشته نشود بازگشت آمریکا به برجام امکان‌پذیر نیست.

حافظ‌نیا با اشاره به اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مردم نسبت به فاصله طبقاتی باید حساسیت نشان دهند، بیان کرد: شخصی که علیه فساد مبارزه و اعتراض می‌کند در مسیر آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی بوده و انقلابی کسی است که در در صورت مشاهده با فساد آن را به دستگاه قضا گزارش دهد.

خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه اقدام ریاست قوه‌قضاییه در برخورد با فساد ستودنی است، افزود: در برخورد مفسدین اقتصادی تعارف را باید کنار گذاشت و مفسد در هرجایگاهی و به هرکسی وابستگی داشته باشد باید در چهارچوب قانون و نظام با او برخورد شود.

وی با بیان اینکه یک اسفند سال‌روز شهادت آیت‌الله محلاتی در تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت‌عنوان روز روحانیت و دفاع مقدس نام‌گذاری شده است، خاطرنشان کرد: روحانیت در صف مقدم دفاع از تمامیت ارضی کشور پیش‌قراول بوده و بیشترین درصد شهدای انقلاب و دفاع مقدس از بین روحانیون است.

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه روحانیون اصیل وطن‌فروش نبوده و نسبت به تمامیت ارضی کشور عرق دارند، گفت: از افتخارات روحانیون اصیل ازجمله شهید بهشتی، شهید مطهری، شهید محلاتی، شهید مدرس این است که امضای آن‌ها پای قراردادهای نگین علیه تمامیت ارضی کشور نیست.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه