فرمانده انتظامی صومعه‌سرا خبر داد:

دستگیری زوج حامل ۵کیلو موادمخدر در صومعه‌سرا

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از کشف ۵ کیلو و ۱۰۰گرم موادمخدر از نوع تریاک از یک زوج خبر داد.

دستگیری زوج حامل ۵کیلو موادمخدر در صومعه‌سرا

به گزارش ۸دی،سرهنگ “رضا کوهستانی” با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان نیروی انتظامی برای تامین و ارتقاء امنیت اظهار داشت: پلیس خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت ۲نفر در امر توزیع موادمخدر در صومعه‌سرا، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت افزود: پلیس با اقدامات اطلاعاتی از انتقال موادمخدر توسط متهمان مورد نظر به شهرستان صومعه‌سرا مطلع شده و مسیرهای احتمالی را به طور نامحسوس تحت کنترل و مراقبت قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا تصریح کرد: خودرو ام‌وی‌ام متهمان حین ورود به صومعه‌سرا شناسایی و متوقف و در بازرسی از آن یک کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی از دستگیری متهمان این پرونده که زوجی ۴۵ ساله بودند خبر داد و بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل سکونت متهمان در یکی از شهرستان‌های همجوار، ۵ کیلو و ۱۰۰گرم تریاک نیز کشف کردند.

سرهنگ کوهستانی بیان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان با بیان اینکه بلای خانمانسوز اعتیاد تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی است گفت: اعتیاد ریشه بسیاری از جرائم و بزهکاری‌ها در جامعه است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه