استاد حوزه و دانشگاه:

توجه به آرمان‌های انقلاب معیار اصلی مردم در انتخابات ریاست جمهوری شود

استاد حوزه و دانشگاه یکی از معیارهای اصلی مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده را نگرش و اهداف بر اساس آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم در انتخابات ریاست جمهوری باید به فردی رأی دهند که نگرش آن بر اساس آرمان‌های انقلاب، امام راحل، بیانیه گام دوم انقلاب باشد.

توجه به آرمان‌های انقلاب معیار اصلی مردم در انتخابات ریاست جمهوری شود

به گزارش ۸دی،محمد شجاعی عصر امروز در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم گیلان در سالن اجتماعات نیروی انتظامی این استان با بیان اینکه باید همگان در جمهوری اسلامی به  نعمت انقلاب اسلامی توجه کنند، اظهار کرد: خانواده، امنیت و سلامت ازجمله نعمت‌هایی است که باعث آرامش انسان شده و انسان بعضاً به آن عادت می‌کند و نعمت انقلاب هم جزو آن دسته از نعمت‌ها است که امروز نادیده گرفته می‌شود.

وی با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در ظهور امام زمان (عج) گفت: امام زمان (عج) در تاریک‌ترین زمان جهان هستی ظهور کرده و دنیا را نجات داده و در طول تاریخ هر جا سخن از چنین آینده‌ای می‌شود پیغمبر و خداوند یک آدرس می‌دهند و آن در زمان انقلاب اسلامی و توسط ایرانیان است.

استاد حوزه و دانشگاه، ملت ایران را به گواه تاریخ ملتی دین‌دوست و ولایتمدار دانست و تصریح کرد: خداوند در هفت آیه بشارت از قوم ایرانیان داده و پیامبر اکرم (ص) می‌فرماید: عجبم از ایمان کسانی که نه من و نه هیچ‌یک از اوصیا الهی را دیدند اما به نوشته سیاه‌روی کاغذ سفید ایمان می‌آورند، ایرانیان کسانی هستند که مانند هیچ‌یک از اعراب امام زمان خود را تنها نمی‌گذارند.

شجاعی با اذعان به اینکه آرمان اصلی جمهوری اسلامی زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است، بیان کرد: انقلاب اسلامی انقلاب مقدماتی حکومت امام زمان (عج) بوده و مسؤولان باید بدانند نقطه آغاز انقلاب اسلامی پرچم‌داری برای زمینه‌سازی حکومت ولی‌عصر است.

وی با تأکید بر لزوم توجه بر رفع مشکلات اقتصادی توسط مسؤولان خاطرنشان کرد: امام راحل (ره) بر رفع مشکلات اقتصادی مردم توسط مسؤولین تأکید ویژه داشته و معتقد بودند هرکسی که برطرف‌کننده موانع ظهور و ایجاد تمدن نوین اسلامی حرکت نکند هرچند در جهات دیگر به مردم خدمت کند خائن و خطرآفرین است.

استاد حوزه و دانشگاه یکی از معیارهای اصلی مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده را نگرش و اهداف بر اساس آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم در انتخابات ریاست جمهوری باید به فردی رأی دهند که نگرش آن بر اساس آرمان‌های انقلاب، امام راحل، بیانیه گام دوم انقلاب یعنی تمدن سازی اسلامی بوده تا از این طریق زمینه‌ساز الگوسازی کشور برای تمام جهان شوند.

شجاعی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پیاده‌روی اربعین افزود: اربعین به‌عنوان نماد پیروزی اسلام در جنگ نرم است زیرا اربعین۲۰ میلیون نفری نماینده لشکری چند صدمیلیونی آماده‌به‌خدمت امام زمان (عج) هستند.

وی با تأکید بر نقش مؤثر بانوان در ایجاد تمدن نوین اسلامی در جامعه بیان کرد: بانوان در ساختن تمدن نوین اسلامی نقش بسیار مهمی دارند، لذا امروز همه باید با تمام ظرفیت خود زمینه‌ساز ظهور امام عصر باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در این مراسم با بیان اینکه مردم ایران با پیروزی انقلاب اسلامی به یک استقلال فکری رسیده‌اند، اظهار کرد: مردم ایران با تبعیت از امام خمینی (ره) سلطنت را به حکومت مردم‌سالاری دینی، وابستگی را به استقلال و تحقیرشدگی را به اعتمادبه‌نفس مبدل کردند.

اکبر قاسمی تحولات ایجادشده در منطقه را نشات گرفته از انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: امروز جهان شاهد تحولات افغانستان، سوریه، یمن است که با تبعیت از تفکر بسیجی، انقلاب اسلامی و فرهنگ ناب اسلامی است.

وی با اذعان به اینکه استکبار به دنبال ایجاد اسلام آمریکایی به‌جای اسلام ناب محمدی در جوامع بین‌المللی است، تصریح کرد: در داخل کشور عده‌ای به‌عنوان پیاده‌نظام دشمن از افول نظام مقدس اسلامی صحبت می‌کردند اما به پا خواستن و حرکت مدافعین حرم به سمت سوریه به همگان ثابت کرد اسلام ناب محمدی در حال جهانی‌شدن است و این افراد را به سکوت کشاند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به ویژگی‌های اسلام ناب محمدی در جامعه افزود: اسلام ناب محمدی دارای ویژگی‌هایی است به‌طوری‌که اسلام محمدی در کنار ضعفا و مستضعفین قرار دارد و این شهدا، مدافعین حرم و حاج قاسم‌ها بودند که اسلام ناب ‌محمدی را به خارج از مرزها انتقال دادند.

قاسمی با درخواست از مسیولان در خصوص حل مشکلات اقتصادی کشور بیان کرد: امروزه کشور به مسئولانی نیاز دارد که بر اساس نقشه راهی که رهبر معظم انقلاب تعیین کردند حرکت کنند.

دبیر اجرایی پنجمین یادواره شهدای مدافع حرم استان گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه نقش زنان از مردان در دوران انقلاب بسیار بیشتر بوده است، اظهار کرد: نقش زنان در پیروزی انقلاب بسیار مهم و تأثیرگذار بوده است به‌طوری‌که امام خمینی (ره) می‌فرماید

نقش شما زنان در انقلاب اسلامی از نقش مردان والاتر بود زیرا هم خودتان فعالیت کردید هم مردها را به فعالیت کشاندید و از آن‌ها حمایت کردید.

محبوبه مطلوب با تأکید بر بصیرت شناسی مردم ایران در طول ادوار تاریخ و انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران در تمام ایام با بصیرت و پیروی از اصل ولایت‌فقیه همواره در مسیر اسلام و انقلاب گام برداشته‌‌اند تا در آزمون ولایتمداری سرفرازانه پیروز و به سربازی حکومت صاحب‌الزمان (عج) نائل آید.

وی با اذعان به اینکه بانوان ایرانی در راه انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند، تصریح کرد: آگاهی و هوشیاری مردم ما به‌ویژه بانوان همواره زبانزد جهانیان است و بانوان گیلانی در پنجمین همایش عقیله النساء باری دیگر با آرمان‌های امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدای عرصه‌های مختلف این سرزمین بیعت می‌بندند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه