فرمانده انتظامی رشت خبر داد:

کشف ۷۱۷ فقره سرقت در یک ماه گذشته در رشت

فرمانده انتظامی رشت از کشف ۷۱۷  فقره سرقت و دستگیری ۵۲۲ سارق در یک ماهه سپری شده در این شهرستان خبر داد.

کشف ۷۱۷ فقره سرقت در یک ماه گذشته در رشت

به گزارش ۸دی،سرهنگ “محمود حافظی” به تشریح اقدامات پلیس شهرستان رشت در یک ماهه گذشته از سال جاری و کشفیات مربوطه پرداخت.
وی به کشف ۷۱۷ فقره سرقت و دستگیری ۵۲۲ سارق و معرفی آنها به مرجع قضائی در مدت اشاره کرد و اظهار داشت: بالغ بر ۱۶ تن چوب جنگلی قاچاق نیز کشف شده است.
وی با بیان اینکه ۱۶ کیلو و ۴۳۵ گرم موادمخدر شامل، ۷ کیلو و ۹۳۲ گرم تریاک، ۶۷۹ گرم هروئین، ۹۸۲ گرم حشیش و ۶ کیلو و ۸۴۲ گرم سایر موادمخدر در یک ماه گذشته کشف شده است افزود: ۸۰۳ معتاد متجاهر و ۱۵ قاچاقچی و ۹۹ خرده فروش موادمخدر نیز دستگیر شده‌اند.
سرهنگ حافظی تصریح کرد: برابر هماهنگی‌های به‌ عمل آمده با مقام قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، ۹۳ دستگاه موتورسیکلت و هزار و ۵۲۷ دستگاه خودرو به دلایل سرقتی بودن، داشتن دستور قضائی، عدم رعایت قوانین و مقررات، بی‌نظمی در عبور و مرور از جمله تخلفات حادثه‌ساز، حمل کالای قاچاق و موادمخدر، انجام سرقت و جابجایی اموال سرقتی توقیف شده‌اند.
وی افزود: در یک ماه گذشته ۶۳ تن شن و ماسه غیرمجاز، ۳ هزار و ۸۰۱ عد قرص روانگردان، ۳ تن جو قاچاق و هزار و ۸۰۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق کشف شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت تصریح کرد: ۶۵۰ واحد صنفی در این مدت مورد بازدید قرار گرفت که از این تعداد، ۸۶ واحد صنفی متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد.
سرهنگ حافظی به برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس و ارائه آموزش همگانی به شهروندان به منظور پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسؤولان محلی، ائمه جمعه و فرماندار اشاره کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه