معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي گیلان خبرداد:

کشف بیش از ۳۴ تن آرد احتکار شده در رشت

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گیلان از کشف ۳۴ تن و ۲۰۰ کیلوگرم آرد احتکار شده در شهرستان رشت خبر داد.

کشف بیش از ۳۴ تن آرد احتکار شده در رشت

به گزارش ۸دی،سرهنگ “حسین حسن‌پور”  به تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم اشاره کرد و اظهار داشت: مبارزه با احتکار و قاچاق کالا از اولویت‌های اصلی ناجا است و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با تحقیقات نامحسوس از احتکار مقدار زیادی آرد در شهرستان رشت مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیا اینکه پس از اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته محل احتکار آرد‌ها که یک انبار بود، مورد شناسایی قرار گرفت افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی از کشف ۳۴ تن و ۲۰۰ کیلوگرم آرد احتکار شده در بازرسی از این مکان خبر داد و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم ۴۷ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ حسن‌پور اذعان داشت: کارشناسان ارزش آردها کشف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گیلان بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با محتکران و قاچاقچیان تاکید کرد و گفت: پلیس با تمام توان و به کارگیری تمامی امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه احتکار یا قاچاق کالا، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه