معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي گیلان خبرداد:

کشف ۳۲ طاقه پارچه و بیش از یک تن رنگ قاچاق در رشت

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گیلان از کشف ۳۲ طاقه پارچه و یک تن و ۳۷۷ کیلوگرم رنگ قاچاق در شهرستان رشت خبر داد.

کشف ۳۲ طاقه پارچه و بیش از یک تن رنگ قاچاق در رشت

به گزارش ۸دی،سرهنگ “حسین حسن‌پور”  با بیان اینکه اقدامات قاطع در راستای مقابله با قاچاق، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد اظهار داشت: تامین و ارتقاء امنیت همواره یکی از دغدغه‌های اصلی نیروی انتظامی است.
وی تصریح کرد: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز و برخورد با اخلالگران نظام اقتصادی، ماموران پلیس امنیت عمومی استان در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در حال حمل کالای قاچاق با یک دستگاه خودرو کامیونت در محور رشت به کوچصفهان است، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه پلیس با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته، خودرو مورد نظر را حین تردد در محور اعلامی شناسایی و متوقف کرد افزود: ۳۲ طاقه پارچه و یک تن و ۳۷۷ کیلوگرم رنگ قاچاق در بازرسی از این خودرو کشف شد.
وی از دستگیری و معرفی متهم ۴۶ ساله در این رابطه به مرجع قضائی خبر داد و گفت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش تقریبی کالاهای کشف شده ۷۵۰ میلیون ریال است.
سرهنگ حسن‌پور خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و به صورت قاطع و قانونی با قاچاق کالا و ارز و مخلان نظام اقتصادی برخورد می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه