فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

کشف مکمل‌های بدنسازی قاچاق در رشت

فرمانده انتظامی گیلان از کشف مکمل‌های بدنسازی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان رشت خبر داد.

کشف مکمل‌های بدنسازی قاچاق در رشت

به گزارش ۸دی،سردار “عزیزاله ملکی” با تاکید بر اینکه امنیت و سلامتی مردم از خطوط قرمز پلیس است به تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرائم اشاره کرد و اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا از اولویت‌های اصلی ناجا است.
وی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر فروش مکمل‌های بدنسازی قاچاق در یک واحد صنفی در شهرستان رشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان گیلان تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس، صحت موضوع برای پلیس محرز شد و ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی به واحد صنفی مورد نظر اعزام شدند.
این مقام ارشد انتظامی از کشف ۱۶۳ قوطی و ۱۶ کیسه ۱۰ کیلوگرمی انواع مکمل‌های بدنسازی قاچاق در بازرسی از این مکان خبر داد و تصریح کرد: در این خصوص متهم ۴۱ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
سردار ملکی با اشاره به پلمب واحد صنفی متخلف، عنوان داشت: کارشناسان ارزش این کشفیات را بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ورود بی‌رویه کالای قاچاق به کشور با برنامه‌ریزی‌های گسترده دشمنان و با هدف ضربه زدن به اقتصاد ملی صورت می‌گیرد و استفاده از مکمل‌های بدنسازی غیرمجاز نیز تهدید جدی برای سلامت افراد به شمار می‌رود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه