افتتاح بزرگترین تصفیه خانه بزرگ آب گیلان

بزرگترین تصفیه خانه آب گیلان هفته سوم اسفند امسال به بهره برداری می رسد.

افتتاح بزرگترین تصفیه خانه بزرگ آب گیلان
به گزارش ۸دی، سید محسن حسینی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان امروز با بیان اینکه تصفیه خانه بزرگ آب گیلان یکی از مهم ترین طرح های این استان است گفت: این طرح با قرارداد هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی اجرا شد و هفته سوم اسفند امسال به بهره برداری می رسد.
سید محسن حسینی با اشاره به طرح‌های نیمه تمام حوزه آب و فاضلاب استان گفت : در بخش فاضلاب ۱۱ طرح در مرکز شهرستان ها و ۶ طرح هم در بخش آب است که هنوز تکمیل نشده است .
وی  با بیان اینکه قرارداد بی اُ تی برای روستاهای شمال آستانه اشرفیه در دستور کار قرار دارد ، گفت: طرح‌های آب شیرین کن غرب انزلی ، تکمیل بخشی از فاضلاب غازیان و تعویض ۲۸ هزار کنتور در سطح استان از دیگر طرح هایی است که قرار است بخش خصوصی آنها را اجرا کند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با اشاره به اینکه این استان ۲ هزار و ۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارد گفت: تاکنون هزار و ۷۱۲ روستا تحت پوشش آب و فاضلاب قرار گرفته اند و از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی استفاده می‌کنند.
سید محسن حسینی همچنین گفت : شهروندان برای خرید غیرحضوری انشعاب و یا مواجهه با هرگونه مشکل می توانند  با شماره ۱۲۲ تماس بگیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه