فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

کشف بیش از ۱۳۰ هزار عدد موادمحترقه غیرمجاز در بار سبزی خودروی نیسان در رشت

فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۳۰ هزار و ۲۰۰ عدد موادمحترقه غیرمجاز در بازرسی از بار سبزی یک دستگاه خودروی نیسان در شهرستان “رشت” خبر داد.

کشف بیش از ۱۳۰ هزار عدد موادمحترقه غیرمجاز در بار سبزی خودروی نیسان در رشت

به گزارش ۸دی،سردار “عزیزاله ملکی” اظهار داشت: نیروی انتظامی با افرادی که اقدام به خرید، فروش، نگهداری، حمل و استفاده از موادمحترقه غیرمجاز و خطرناک که امنیت جانی، مالی و روانی شهروندان را به خطر می‌اندازند، برخورد قانونی می‌کند.
وی تصریح کرد: با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی استان مشخص شد، فردی در حال انتقال موادمحترقه غیرمجاز از یکی از استان‌های همجوار به شهرستان “رشت” است که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ماموران انتظامی خودروی نیسان متهم مورد نظر را در پوشش حمل بار سبزی حین تردد در ورودی شهر “رشت” متوقف کردند، افزود: ۱۳۰ هزار و ۲۰۰ عدد موادمحترقه غیرمجاز در بازرسی از بار سبزی این خودرو کشف شد.
فرمانده انتظامی گیلان از معرفی متهم ۲۹ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و اذعان داشت: کارشناسان ارزش اقلام کشف شده را ۶۵ میلیون ریال برآورد کردند.
سردار ملکی با اشاره به اینکه بر اساس ماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی، مجازات حبس از ۳ ماه تا یک سال برای افرادی که با هیاهو و جنجال موجب اخلال در نظم و آرامش عمومی شوند در نظر گرفته شده خاطرنشان کرد: پیشگیری از حوادث و ناهنجاری‌های آخر سال نیاز به هوشیاری خانواده‌ها دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه