معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي گیلان خبرداد:

پلمپ ۴۰ واحد صنفی متخلف در رشت

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گیلان گفت: ۴۰ واحد صنفی متخلف طی یک هفته گذشته در شهرستان رشت پلمپ شد.

پلمپ ۴۰ واحد صنفی متخلف در رشت

به گزارش ۸دی،سرهنگ “حسین حسن‌پور” با اعلام این خبر اظهار داشت: در یک هفته گذشته ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با هدف تحقق برنامه‌¬های پیشگیرانه، مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با تخلفات در بین صنوف حاشیه شهر رشت، نسبت به کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی اقدام کردند.
وی با بیان اینکه در این مدت، ۳۶۴ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت افزود: در این راستا ۴۰ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت قوانین و مقررات و نیز عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی پلمپ و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گیلان هدف از این اقدام را نظارت بر واحدهای صنفی در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هرگونه هنجارشکنی در سطح صنوف حاشیه شهر از قبیل، کافه‌های سنتی و رستوران‌ها عنوان کرد و گفت: با برنامه‌ریزی دقیق، کلیه واحدهای صنفی سطح شهر رشت مورد بازدید قرار خواهد گرفت.
سرهنگ حسن پور خلطرنشان کرد: با توجه به شیوع کرونا، کنترل و نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی در راستای مصوبات ستاد مبارزه با این بیماری، جزء اولویت‌های کاری پلیس بوده و تلاش برای ارتقاء نظم و امنیت و نیز پیشگیری از هرگونه هنجارشکنی در سطح صنوف ادامه دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه