نجار و محمدی داوران بازی های چوکا و ملوان شدند

مهدی نجار و شهاب محمدی به عنوان داور، بازی های چوکای تالش و ملوان بندرانزلی را برابر حریفان شان در لیگ دسته اول قضاوت می کنند.

نجار و محمدی داوران بازی های چوکا و ملوان شدند

به گزارش ۸دی، مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان اظهار داشت: از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی قضاوت کنندگان هفته دوازدهم لیگ دسته اول باشگاه های کشور مشخص شد.

علیرضا وهابی افزود: با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، مهدی نجار به عنوان داور دیدار تیم های فوتبال چوکا تالش و نود ارومیه انتخاب شد که حمیدرضا آذرنیاد و میلاد قنبری به عنوان کمک داور در این او را کمک می کنند.

وی ادامه داد: همچنین رسول اولیایی به عنوان داور چهارم در این دیدار حضور خواهد یافت و ایرج امین فر به عنوان ناظر گروه داوری دیدار تیم های فوتبال چوکا تالش و نود ارومیه است که این دو تیم عصر روز دوشنبه (امروز) در هفته دوازدهم رقابت های لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند.

وی بیان کرد: شهاب محمدی به عنوان داور دیدار تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و خوشه طلایی ساوه انتخاب شده که این دیدار نیز عصر امروز دوشنبه برگزار خواهد شد که این بازی به میزبانی تیم ملوان در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: علی اکبر عظیم پور و میلاد لطفی به عنوان کمک داور در این مسابقه حضور می یابند، اصغر افروزه به عنوان داور چهارم و رضا سخندان نیز به عنوان ناظر گروه داوری بازی تیم های ملوان بندرانزلی و خوشه طلایی ساوه انتخاب شده اند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان خاطرنشان کرد: تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور در دیداری همزمان در هفته داوزدهم این مسابقات باید در شیراز مقابل تیم قشقایی قرار گیرد.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که تیم های ملوان بندرانزلی، چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه