امام جمعه کوچصفهان:

ترامپ دشمن بالفعل بود و بایدن دشمن بالقوه است/ قبل از قطعی برق به مردم اطلاع رسانی کنید

حجت الاسلام والمسلمین حکیمی گفت: هیچ فرقی بین بایدن و ترامپ نیست هر دوی آنها یکی اند و یک منطق و یک راه را دنبال می کنند منتهی شگرد های اینها با هم متفاوت است ترامپ دشمن بالفعل بود و بایدن دشمن بالقوه است.

ترامپ دشمن بالفعل بود و بایدن دشمن بالقوه است/ قبل از قطعی برق به مردم اطلاع رسانی کنید

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام والمسلمین حکیمی گیلانی، امام جمعه کوچصفهان در خطبه های نمازجمعه این هفته با بیان اینکه دوران حیات حضرت زهرا(س) به دو بخش زمان وجود پیامبر اکرم (ص) و بعد از ایشان می باشد اظهار کرد: بعد از پیامبر مردم به جز سه نفر مقداد، ابوذر و سلمان فارسی از حقیقت بازگشتند.

امام جمعه کوچصفهان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران یک موهبت الهی از جانب ذات اقدس ربوبیت برای همه مردم ایران و برای تمام جنبش های اسلامی بود اذعان کرد: انقلاب اسلامی برای همه مسلمانان دنیا به صورت یک الگو تمام عیار است

وی با بیان اینکه تنها کشوری که قانون اساسی، رهبر و فعالیت های سیاسی و فرهنگی و اجتماعی آن براساس نص صریح قرآن کریم و اسلام ناب محمدی است ایران است گفت: برای شکل گرفتن انقلاب اسلامی ایران و صیانت و محافظت از این موهبت الهی هزینه های زیادی پرداخت شد؛ آخرین هزینه شهادت شهدای مدافع حرم و در رأس آن شهید سلیمانی عزیز است.

حجت الاسلام والمسلمین حکیمی با بیان اینکه از ۷۰ سال گذشته تا به امروز برای شکل دهی انقلاب اسلامی ایران هزینه های زیادی شده است ابراز کرد: از جمله این هزینه ها شهید نواب صفوی بود که مقام معظم رهبری در مورد عظمت ایشان فرمودند او بود که مردم و طلاب در قم و مشهد بیدار نمود که علیه رژیم طاغوت و سفاک شاهنشاهی بایستند و با آنان مبارزه کنند.

وی افزود: از جمله چیز هایی که باعث شکل گیری انقلاب اسلامی شد و تا به امروز تداوم پیدا کرد و به فضل الهی تا هنگامه ظهور حضرت مهدی بقیه‌الله اعظم ادامه پیدا خواهد کرد روحیه شهادت طلبی جوانان سرزمین ما و روحیه مقاومت و منطق اشداء علی الکفار و رحماء بینهم جوانا سرزمین ما است.

امام جمعه کوچصفهان با بیان اینکه طبق تأکیدات مقام معظم رهبری کسانی باید مسئولیت کشور را در دست بگیرند که اولا روحیه مقاومت در مقابل مستکبراین را داشته باشند و ثانیا؛ عقلانیت انقلابی منطق آنها باشد گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح اقدام راهبردی برای مقابله با تحریم ها را تصویب کردند لذا از نمایندگان مجلس بخاطر این حرکت عظیم و انقلابی تقدیر و تشکر می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حکیمی تصریح کرد: مجلس با تصویب این طرح به آقایان دستگاه دیپلماسی یادآوری کرده است که آن چیزی را که پای آن امضا کردید ، به آن دقت داشته باشید چون دشمنان به تعهدات خود عمل نکرده اند شما هم باید تعهدات خود را کاهش دهید.

وی ادامه داد: هیچ فرقی بین بایدن و ترامپ نیست هر دوی آنها یکی اند و یک منطق و یک راه را دنبال می کنند منتهی شگرد های اینها با هم متفاوت است ترامپ دشمن بالفعل بود و بایدن دشمن بالقوه است.

امام جمعه کوچصفهان در رابطه با قطعی های اخیر برق گفت: انتظاری که از اداره برق داریم این است که آنهایی که پر مصرف هستند مدیریت کنند و تعرفه آنها را سنگین تر کنند ثانیاً قبل از خاموشی اطلاع رسانی کنند که به کالا های برقی و مواد غذایی آحاد مردم آسیبی نرسد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه