رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان خبر داد:

کشف بیش از ۵ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در رشت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان گفت: ۵ هزار و ۷۲۲ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در شهر رشت کشف شد.

کشف بیش از ۵ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در رشت

به گزارش ۸دی،سرهنگ “ارحام عفت‌دوست” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر فروش لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در یک واحد صنفی در شهرستان رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و به واحدی صنفی مورد نظر اعزام شدند افزود: در بازرسی از انبار این واحد صنفی، ۵ هزار و ۷۲۲ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان به معرفی متهم ۳۸ ساله این پرونده به مرجع قضائی اشاره کرد و گفت: کارشناسان ارزش اقلام کشف شده را ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.
این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از قاچاق و احتکار کالا یا هرگونه فعالیت مخل نظام اقتصادی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه