سرپرست شبکه بهداشت و درمان لنگرود:

شهرستان لنگرود در لبه تیغ قرمز کرونا قرار دارد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان لنگرود با بیان اینکه این شهرستان در وضعیت  نارنجی و در لبه تیغ قرمز کرونا قرار دارد، گفت: از ۸۸۴ مورد تست پی سی آر در دی ماه،  ۳۴۱ مورد مثبت گزارش شده است.

شهرستان لنگرود در لبه تیغ قرمز کرونا قرار دارد
به گزارش ۸دی،«الهام عاشوری» در جلسه ستاد مقابله با کرونا امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهارداشت: از ابتدای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که از ۸ آذر شروع شد تاکنون ۳۸ هزار و ۹۵۱ خانوار با ۱۱۱ هزار و ۸۷۶ نفر در شهرستان لنگرود غربالگری شدند.

وی با اشاره به اینکه ۱۴۶ نفر نیاز به اعزام نیروی پشتیبان و ۱۳۹ نفر نیز به مرکز کووید ارجاع داده شدند، تصریح کرد: از ۸۹۹ تست انجام شده ۱۳۷ مورد مثبت و ۳۳۴ مورد نیاز به قرنطینه خانگی داشتند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان لنگرود تعداد سفیر شناسایی شده در این طرح را ۱۳ هزار و ۶۴۴ نفر اعلام و خاطرنشان کرد: تا کنون ۳۰ هزار و ۶۹۶ سفیر جذب و ۳۹ هزار و ۷۹۵ خانوار هم دارای سفیر سلامت هستند.

عاشوری با بیان اینکه شهرستان لنگرود در وضعیت  نارنجی  قرار دارد و در لبه تیغ قرمز کرونا قرار دارد، گفت: از ۴۲۹ مورد تست پی سی آر در ماه مهر ۱۲۲ نفر مثبت بودند که این آمار در ماه دی به ۸۸۴ مورد تست پی سی آر افزایش یافته و از این تعداد ۳۴۱ مورد مثبت گزارش شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان با بیان اینکه اعمال محدودیت ها باید  جدی تر گرفته شود، خاطرنشان کرد: شهربازی ها در شهرهای با وضعیت نارنجی بسته است و مهدهای کودک هم حتی با کمترین افراد هم نباید باز باشند و اخطار پلمپ به دفاتر پیشخوان سطح شهرستان به جهت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی هم داده شده است‌ زیرا قطع زنجیره کرونا نیازمند حرکت جهادی است.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه