دبیر ستاد مقابله با کرونا لنگرود اعلام کرد:

میزان ۸۲ درصدی استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در لنگرود

دبیر ستاد مقابله با کرونا لنگرود گفت: در جریان بازدید از اماکن مختلف در شهرستان ، ۸۲ درصد از شهروندان از ماسک استفاده کرده و پروتکل های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

میزان ۸۲ درصدی استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در لنگرود

به گزارش ۸دی،رحیم حیدری در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان لنگرود با تاکید بر اینکه سلامت مردم از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهارداشت:باید از گردهمایی های خانوادگی تا حد امکان پرهیز شود.

فرماندار لنگرود همچنین با اشاره به این موضوع که‌هنوز ابعاد بیماری کرونا ناشناخته است، تصریح کرد: هر شهروندی اگر جایی شاهد عدم رعایت پروتکل های بهداشتی بود، باید به مراجع ذی ربط گزارش کند.

همچنین الهام عاشوری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنگرود  گفت: در طرح بیماریابی شهید قاسم سلیمانی بیش از ۳۸ هزار خانوار لنگرودی شرکت کردند و بیش از ۱۱۱ هزار نفر غربالگری شدند که از این تعداد ، ۱۳۷ نفر با علائم مثبت شناسایی شدند.
دبیر ستاد مقابله با کرونای شهرستان لنگرود افزود: در جریان بازدید از اماکن مختلف در شهرستان ، ۸۲ درصد از شهروندان از ماسک استفاده کرده و پروتکل های بهداشتی را رعایت می‌کنند.
حیدری همچنین با اشاره به وضعیت نارنجی شهرستان افزود: پویش هر خانه یک پایگاه سلامت در استان با هدف آگاهی بخشی به همه خانواده ها آغاز شده و در این طرح یک نفر از اعضای هر خانواده به عنوان سفیر سلامت معرفی می شوند.

منبع: ایلنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه