۲۸.۵درصد سهامداران گیلانی در سامانه سجام ثبت نام کرده اند

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان با تاکید بر ضرورت هر چه سریعتر ثبت نام در سامانه سجام گفت: تا کنون ۲۸.۵ درصد از سهامداران استان در سامانه سجام شرکت کرده اند.

۲۸.۵درصد سهامداران گیلانی در سامانه سجام ثبت نام کرده اند

به گزارش ۸دی، سید رضا عظیمی افزود: از مجموع یک میلیون و ۱۳۹ هزار نفر از مشمولان سهام عدالت گیلان که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند، تا کنون ۲۸.۵ درصد از انها معادل حدود ۳۲۴ هزار نفر در سامانه سجام ثبت نام کرده و احراز هویت شده اند.

وی اظهار کرد: اگرچه این آمار نسبت به تعداد هفته قبل بیانگر رشد خوب ثبت نام کنندگان گیلانی است اما همچنان بالای ۸۰۰ هزار نفر از سهامداران عدالت استان ثبت نام نکرده اند که این افراد باید ظرف یکی دو هفته آینده به صورت غیر حضوری و اگر نتوانستند با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند و ثبت نام شان را انجام دهند و احراز هویت شوند.

وی با بیان اینکه پیش بینی شده که سهامداران عدالت بتوانند از حقوق خود به طور کامل تری استفاده کنند، تصریح کرد: پرداخت سود سهام با توجه به شماره حسابی خواهد بود که مردم در سامانه سجام اعلام می کنند.

عظیمی خاطر نشان کرد: مردم با ثبت نام در سامانه سجام می توانند در انتخابات هیات مدیره که اثر گذار در سود آتی و نحوه اداره شرکت خواهد بود، حضور یابند و در صورت تمایل به خرید و فروش سهام شرکت سرمایه گذاری گیلان نیز نیاز است که در سامانه ثبت نام کنند بنابراین برای رسیدن به این حقوق باید هر چه سریعتر در سامانه سجام ثبت نام کرده و احراز هویت شوند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه