نماینده مردم تالش در مجلس:

قول مساعد رئیس سازمان بهزیستی کشور در جهت بهبود وضعیت معیشتی مددجویان طوالش

نماینده تالش،رضوانشهر و ماسال در مجلس گفت:رئیس سازمان بهزیستی کشور،دستور مساعدت جهت رفع مشکلات مددجویان بهزیستی شهرستان های حوزه انتخابیه طوالش را صادر کرد.

قول مساعد رئیس سازمان بهزیستی کشور در جهت بهبود وضعیت معیشتی مددجویان طوالش

به گزارش ۸دی،حسن محمدیاری با اشاره به آغاز عملیات بازسازی ورزشگاه پوریای ولی شهرستان تالش،گفت:پیرو پیگیری های  بنده،اوسط مقدم معاون عمرانی استاندار گیلان به همراه مدیران کل جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و همچنین فرماندار تالش ، و به منظور بررسی مشکلات موجود ، از استادیوم پوریای ولی تالش بازدید بعمل آوردند و مقرر شد اقدامات لازم جهت تجهیز و استانداردسازی این ورزشگاه از چند روز آینده انجام شود.

وی در این خصوص افزود :اقدامات لازم جهت تخصیص اعتبار و انتخاب پیکانکار برای این ورزشگاه انجام شده است و به زودی شاهد آغاز بازسازی استادیوم “پوریای ولی” خواهیم بود تا تیم‌ ریشه دار چوکای تالش در این ورزشگاه میزبان حریفان باشد.

نماینده تالش،رضوانشهر و ماسال در مجلس با اشاره به دیدار با با مدیرعامل بنیاد برکت،ادامه داد: با “محمد ترکمانه” مدیر عامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) درخصوص ارائه تسهیلات بنیاد برکت در جهت ایجاد اشتغال و ارتقای شاخص های معیشتی مردم در حوزه انتخابیه دیدار و گفت و گو داشته به بحث و تبادل نظر پرداختیم.

محمدیاری با اشاره به جلسه با “افتخاری” مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری مطرح کرد: در دیدار با مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ،مسائل و مشکلات حوزه بازنشستگان بویژه بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری ، پیگیری وضعیت بیمه ای و هم چنین امور رفاهی بازنشستگان مطرح شد.

نماینده مردم  تالش،رضوانشهر و ماسال در مجلس با تاکید بر افتتاح چندین واحد تولیدی در شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران ( چوکا )، ادامه داد: به همراه “رضوانی فر” مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت چوکا از بخش های مختلف واحد تولیدی صنایع چوب اسالم و چوکا از شرکت چوکا بازدید کردیم.

وی با اشاره به لزوم توسعه اقتصادی در حوزه انتخابیه مطرح کرد:در حاشیه این بازدید ،واحد تولید و فرآوری کود آلی هوموس ( بهینه ساز خاک )،واحد تولیدی تخته چندلایه پس از ۱۶ سال ،واحد پکیج بویلر و بانک خازنی  در شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا) افتتاح و رسما مورد بهره برداری قرار گرفتند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به دیدار با رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: در دیدار و گفت و گو با”وحید قبادی دانا” معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور،قبادی دانا تأمین و تخصیص اعتبارات فعالیت‌های متنوع بهزیستی در شهرستان های تالش ، رضوانشهر و ماسال درجهت بهبود شرایط افراد تحت پوشش و نیازمند، این سازمان را ضروری دانست و با تامین این مسائل مساعدت کرد.

همچنین محمدیاری با اشاره به فقر و تنگدستی مراجعین به دفاتر شهرستان تاکید کرد: از رئیس سازمان بهزیستی کشور درخواست تامین گوشی و تبلت برای مددجویان به تعداد ۳۰۰ عدد،تامین مسکن برای خانواده های دارای ۲ معلول یا بیشتر ، اعطای وام های خوداشتغالی برای معلولین و مادران سرپرست خانوار ۵۰۰ مورد ،کمک هزینه جهیزیه برای مزدوجین سالهای ۹۸_۹۹ به تعداد ۳۰۰ فقره ، کمک هزینه درمانی و لوازم توانبخشی به تعداد ۳۰۰ فقره ،  بن خرید کالا به مددجویان به تعداد ۵۰۰ عدد  ، ویلچر برای مددجدیان به تعداد ۱۰ عدد ،دادیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن تشریح اقدامات سازمان بهزیستی کشور در جهت بهبود وضعیت معیشتی مددجویان ، دستور مساعدت جهت رفع مشکلات مددجویان بهزیستی شهرستان های تالش ، رضوانشهر و ماسال را صادر کرد.

نماینده مردم تالش،رضوانشهر و ماسال در مجلس ادامه داد: در نشست مشترک مجمع نمایندگان و استاندار گیلان با دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در اول دی ماه موضوع بودجه سال ۹۹ و پیشنهادات بودجه ۱۴۰۰ در زمینه پروژه های عمرانی استان در بخش جاری و تملک دارایی ها ،بحث و بررسی شد.

محمدیاری با اشاره به افتتاح بخش CCU بیمارستان شهدای رضوانشهر،تاکید کرد: به مناسبت روز پرستار  به همراه “قاسمی” فرماندار رضوانشهر ، “میرفلاح” مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان در دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از مسئولین شهرستان رضوانشهر بخش CCU  بیمارستان شهدای رضوانشهر افتتاح شد.

منبع: خانه ملت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه