مسئول بازرسی سپاه قدس گیلان مطرح کرد:

قدرت سردار سلیمانی در ائتلاف سازی ملت ها

مسئول بازرسی سپاه قدس گیلان، گفت: دشمن میلیاردها دلار در منطقه هزینه کرد اما سربازی خالص حاج قاسم سلیمانی در مکتب امامین انقلاب، این مؤلفه را تغییر داد زیرا قدرت سردار سلیمانی در ائتلاف سازی ملت ها است.

قدرت سردار سلیمانی در ائتلاف سازی ملت ها

به گزارش خبرنگار هشت دی، سرهنگ “حسن امینی” مسئول بازرسی سپاه قدس گیلان در بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مزار شهدای گمنام رودسر با اشاره به آیاتی از قرآن در خصوص اهمیت انفاق مال، جان، آبرور و رزق، اظهار کرد: در دوران پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی نابرابر حدود ۲۳۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردیم و خیلی ها که در این فضا نبودند به پدران و مادران شهدا خرده می گرفتند که چرا فرزندان تان را در این راه داده اید.

وی با بیان اینکه وعده خدا حق است است، گفت: در دهه ۹۰ مانند دوران دفاع مقدس جوانانی در قامت و قالب مدافع حرم برای دفاع از جبهه حق به پاخاستند.

مسئول بازرسی سپاه قدس گیلان پس از ۸ سال از دفاع مقدس نه اینکه دشمن نتوانست گزینه فروپاشی را به منحصه ظهور بگذارد بلکه متوجه شد این انقلاب به خارج از مرزهای جغرافیایی کشور صادر شده است لذا تاکتیک دشمن عوض شد که آن مهار انقلاب اسلامی بود.

امینی افزود: در روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل(ع) یک جمله ای گفتند که “اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود” چه زمانی امام این فرمایش را کردند؟ دقیقا زمانی بود که ارتش منسجم نداشتیم و سپاه شکل نگرفته بود این آمادگی پذیرش این شعار در ملت ایجاد نشده بود اما امام آن دور را می دید که فاصله مرزهای جغرافیایی ما تا مرزهای رژیم صهیونیستی حدود ۲۳۰۰ کیلومتر بود اما کسی باور نمی کرد یک روزی ما بتوانیم در پایان چله اول انقلاب به کمتر از چند ۱۰ کیلومتری مرزهای فلسطین اشغالی برسیم که این نشانه اقتدار انقلاب اسلامی است چرا که اعتقاد داریم یکی از مقدمات ظهور آزادی قدس شریف و مسجد الاقصی است که آرزوی همه انبیاء بوده که در آنجا که قبله اول مسلمین است نماز بخوانند.

وی با بیان اینکه در دوران حدود ۴۲ سال انقلاب اسلامی روز به روز پیشرفت و به دشمن نزدیک شدیم، گفت: دست اقتدار انقلاب اسلامی جلوی رژیم صهیونیستی را گرفته و در حال خفه کردن است، اگر امروز سربازان اسرائیلی بی سیم های خود را روشن کنند صدای “یا زهرا”، “یا حیدر کرار” بچه های شیعه و جنبش های مقاومت منطقه را می شنوند که این افتخاری برای ماست که برگرفته از نهاد سازی است که امام راحل(ره) برای ثبات و صدور انقلاب انجام داد.

مسئول بازرسی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهادت یک امر حادثه ای نیست بلکه یک امر اختیاری الهی است، تصریح کرد: خداوند اختیار می کند که حاج قاسم سلیمانی شهید شود.

وی با بیان اینکه دلیل اصلی از بین نرفتن مکتب حاج قاسم این است که رِنجِ سنی شهدای مدافع حرم ۲۵، ۲۶ و ۲۸ سال است، افزود: مکتب سلیمانی ادامه راه سلیمانی ها است، انتقام سخت یک مسیری است که امتداد دارد و ذبح عظیم ظهور امام زمان (عج) شهدایی مثل حاج قاسم سلیمانی هستند ما برای از دست دادن این شهید عزادار و ناراحتیم اما مکتب خون می خواهد.

مسئول بازرسی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در دانشگاه های نظامی دنیا یکی از مؤلفه های قدرت، قدرت ائتلاف سازی دولت ها است، افزود: دشمن میلیاردها دلار در منطقه هزینه کرد اما سربازی خالص حاج قاسم سلیمانی در مکتب امامین انقلاب، این مؤلفه را تغییر داد زیرا قدرت سردار سلیمانی در ائتلاف سازی ملت ها است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه