در اولین سالگرد شهادت شهید سردار سلیمانی مطرح شد 

ارادت به ولایت فقیه یکی از شئون عاقبت بخیری/ راه حاج قاسم با نهضت مقاومت تکمیل می شود 

سردار “بهروز جلایی” فرمانده دوران دفاع مقدس در اولین سالگرد شهادت شهید سردار سلیمانی، “مدارا” را از ویژگی های مهم حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و افزود: حاج قاسم را “مدارا” تکمیل کرد نه “تساهل”؛ “مدارا” یعنی حق را گفتن و اقتضای زمانه را دیدن، به تعبیری دیگر “مدارا” یعنی افراد کم حجاب و کاهلان نماز را در کنار اقتضای زمانه و اثرات محیط در نظر گرفتند که این نوع “مدارا”  کار سلیمانی ها بود و “تساهل” انکار حجاب و نماز است.

ارادت به ولایت فقیه یکی از شئون عاقبت بخیری/ راه حاج قاسم با نهضت مقاومت تکمیل می شود 

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار “بهروز جلایی” فرمانده دوران دفاع مقدس در مراسم اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای شهر رشت با بیان اینکه همانطور که تمام اقلام و مادیات را آسیب هایی تهدید می کند آفت هایی نیز وجود دارد که درون و داشته های معرفتی و معنوی انسان را دچار آسیب می کند اظهار کرد: برای قرار داشتن روی ریل معرفت ابتدا باید شناخت توحیدی وجود داشته باشد.

سردار جلایی در ادامه این مطلب افزود: خداوند افراد شجاع و با ایمانی که در مسیر حق هستند را تحت آزمایش و سختی های بسیار شدیدی قرار می دهد و پس از موفقیت در عبور از سختی ها و انجام تکالیف، نصرت حاصل می شود.

حاج قاسم و شهدا ستارگان انقلاب هستند

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به شاخص های اساسی مکتب حاج قاسم گفت: انقلاب انفجار نور بود و حاج قاسم ها و شهدا ستارگان این نور عظیم هستند، یکی از مهمترین از شئون عاقبت بخیری معرفت و نسبت ما با ولایت فقیه است‌.

اخلاص در صف اول خدمت و صف آخر بهره مندی

وی اخلاص را به معنای صف اول خدمت و صف آخر بهره مندی تشریح کرد و ادامه داد: اثر محیط بر تربیت انسانی تعلیقی است و قرار داشتن در مسجد یا میکده دلیل قاطع بر خوب یا بد بودن کسی نیست.

سردار جلایی، “مدارا” را از ویژگی های مهم حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و افزود: حاج قاسم را “مدارا” تکمیل کرد نه “تساهل”؛ “مدارا” یعنی حق را گفتن و اقتضای زمانه را دیدن، به تعبیری دیگر “مدارا” یعنی افراد کم حجاب و کاهلان نماز را در کنار اقتضای زمانه و اثرات محیط در نظر گرفتند که این نوع “مدارا”  کار سلیمانی ها بود و “تساهل” انکار حجاب و نماز است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه راه حاج قاسم با نهضت مقاومت تکمیل می شود خاطرنشان کرد: تکمیل کردن این راه با اخراج آمریکا، نابودی اسرائیل، آزادی امت اسلامی در منطقه تحت سرپرستی ولایت فقیه امکان پذیر است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه