تفاهمنامه همکاری دانشگاه آزاد لاهیجان و امام خامنه ای امضا شد

تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و دانشگاه امام خامنه ای سپاه پاسداران امضا شد.

تفاهمنامه همکاری دانشگاه آزاد لاهیجان و امام خامنه ای امضا شد

به گزارش ۸دی،سردار عبدالرضا دبستانی اظهارداشت: رسالت ما در سپاه کمک به جامعه و حل کردن مسائل علمی و دیگر مشکلات کشور است.

وی با اشاره به فعالیت های دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه ای،  اظهار داشت: آموزش در بخش‌های شناوری، موشکی، تکاوری، هوا دریا و پهپاد از مهمترین فعالیت‌های این دانشگاه است.

فرمانده دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه پاسداران  با بیان اینکه این مرکز آموزشی جزو پتانسیل های جمهوری اسلامی می باشد، گفت: باید در مسائل مختلف به هم کمک کنیم تا با پیشبرد امور،  یک قدرت علمی را برای کشور ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه دنیای امروز بر پایه قدرت  است، افزود : قایق پرنده جزو پیچیده ترین موضوعات علمی است که این تکنولوژی در اختیار ما قرار دارد.

سر دار دبستانی به اهمیت سرعت شناور های تندرو اشاره کرد و گفت: امروز به سرعت سه برابر شناور های دشمن رسیده ایم و توانسته ایم بهره وری شناورها را تا ۸ درصد بهینه کنیم.

فرمانده دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه‌ای با اشاره به اینکه تنها سه کشور در دنیا تکنولوژی قایق های پرنده را دارا می باشند، گفت: قایق های ما این توانایی را دارند که روی آب و در ارتفاع ۱۵۰ متری پرواز کنند.

سردار دبستانی با تاکید به اهمیت جایگاه دانشگاه ها در کشور ابراز امیدواری کرد که با همکاری دانشگاه آزاد لاهیجان تفاهم نامه را در حوزه های آموزشی و پژوهشی اجرایی کنیم.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه