دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان:

کرسی‌های آزاد اندیشی امر به معروف در دانشگاه گیلان برگزار می شود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان از برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه گیلان به صورت مجازی خبر داد.

کرسی‌های آزاد اندیشی امر به معروف در دانشگاه گیلان برگزار می شود
به گزارش ۸دی،حجت‌الاسلام «سجاد سرافراز» امروز اظهارکرد: نخبگان دانشگاهی و حوزوی نقش مهمی در بسط و گسترش فریضه‌های الهی امر به معروف و نهی از منکر دارند و تلاش می‌کنیم تا با همکاری دانشگاه‌ها فعالیت‌های مشترک علمی را اجرایی کنیم.
وی با اشاره به اهمیت احصای معروفات و منکرات افزود: از اساتید، محققان، پژوهشگران و دانشجویان ممتاز علمی دانشگاه‌های گیلان، آزاد اسلامی، پیام‌نور و مراکز آموزش عالی استان درخواست داریم تا با هدف احصای معروفات و منکرات با دبیرخانه ستاد همکاری کنند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به نشست اخیر با رئیس دانشگاه گیلان گفت: شرایط و فرصت‌های حمایت از پژوهشگران توسط ستاد و دانشگاه در این نشست بررسی شد و تعریف رساله‌ها و پایان نامه‌های مسئله‌محور ناظر بر اولویت‌های جامعه و ایجاد ساز و کارهای اجرایی را پیگیری کردیم.
سرافراز از برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: این کرسی‌ها با توجه به شرایط اعلامی از سوی ستاد کرونا به صورت مجازی یا حضوری و در آینده نزدیک برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ گروه جهادی مطالبه‌گر با مجوز ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان فعال شده است، افزود: ایجاد ساز و کارهای مشورتی از سوی نخبگان دانشگاهی به گروه‌های جهادی مطالبه‌گر ساماندهی شده در ستاد امر به معروف نیز درنشست با مسئولان دانشگاه گیلان پیگیری شد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان بدر پایان خاطرنشان کرد: همچنین دومین دفتر پژوهشی امر به معروف و نهی از منکر در استان گیلان تشکیل شده است.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه