در هوای غبار آلود حق و باطل در آخر الزمان معیار مشخص کردن راه حق، ولایت فقیه است

در این بیانیه آمده است: در هوای غبار آلود حق و باطل در آخر الزمان معیار مشخص کردن راه حق ، ولایت فقیه است و بی گمان هرکس بر این اعتقاد بود ، ذیل این آیه شریفه قرار میگیرد: (فان حزب الله هم الغالبون)

در هوای غبار آلود حق و باطل در آخر الزمان معیار مشخص کردن راه حق، ولایت فقیه است

به گزارش ۸دی نیوز، هیات یازهرا (س) رهروان شهدا شهرستان رشت با صدور بیانیه ای به ندای قلبی رهبر انقلاب پیرامون شیوه های عزاداری لبیک گفت.

متن بیانیه بدین شرح است.

 

بسم الله القاسم الجبارین

( ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون) آل عمران ۱۶۹

سلام و درود خدا بر روان پاک شهدای اسلام از ابتدا تا کنون و سلام خدا بر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با آرزوی طول عمر باعزت برای رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)

و با سلام و درود بر یکایک مردم عزادار گیلان ، آرزوی قبولی توسلات و عزاداری شمارا از خداوند منان مسئلت داریم.

مدت ها بود که عده ای حرف و حدیث هایی را مطرح میکردند که برهنه شدن در جلسه عزای اهل البیت (ع) هنگام سینه زدن چه حکمی دارد ، هرکس به گونه ای نگریست و پاسخی داد عده ای اخلاقی به این موضوع پرداختند ، برخی سیاسی و عده ای نیز با نیت های سوء این موضوع را پیگیری می کردند.

در هوای غبار آلود حق و باطل در آخر الزمان معیار مشخص کردن راه حق ، ولایت فقیه است و بی گمان هرکس بر این اعتقاد بود ، قطعا ذیل این آیه شریفه قرار میگیرد: (فان حزب الله هم الغالبون) .

چندی پیش سخنی پیرامون فرمایش امام خامنه ای (مد ظله العالی) در این باره مطرح شد که هرچند حکم فقهی نبود ولی نشانگر عدم رضایت قلبی حضرت ایشان از این عمل بود که همین ما را بس.

بدینوسیله ما سربازان هیات یازهرا (س) رهروان شهدا به گوشه چشم مولایمان لبیک گفته و اقدام به برهنه شدن در هنگام عرض ادب به ساحت مقدس اهل البیت (ع) نخواهیم کرد همانگونه که در شبهای گذشته در جلسات عزای سرور و سالار شهیدان شاهد آن بودیم.

باشد که موجبات بهشتی شدن ما به واسطه اجابت این رهنمون نائب امام زمان (عج) فراهم شود و راه را بر افراد مغرض که قصد تشویش اذهان عاشقان اهل البیت (ع) و ایجاد اختلاف بین ارادتمندان دستگاه مقدس سید الشهدا را دارند ببندد.

والسلام علیکم و علی عباد الله الصالحین

سربازان هیات یازهرا (س) رهروان شهدا شهرستان رشت

فریاد گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سعيد
لبيك يا امام خامنه اي
الو الو کربلا
ماشاالله بچه های هیات یازهرا تا کور شود هرآنکه نتواند دید.
در حاشیه