معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامی گیلان خبر داد:

کشف بیش از هزار جفت کفش قاچاق در رشت

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گیلان از کشف هزار و ۱۷۰ جفت کفش قاچاق به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال در بازرسی از یک واحد صنفی در شهر رشت خبر داد.

کشف بیش از هزار جفت کفش قاچاق در رشت

به گزارش ۸دی،سرهنگ “حسین حسن‌پور”  اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز، برخورد با اخلالگران نظام اقتصادی در دستور کار پلیس قرار دارد.
وی افزود: در تداوم مبارزه با پدیده قاچاق، ماموران پلیس امنیت عمومی استان با رصد‌های صورت گرفته و انجام اقدامات اطلاعاتی از وجود کفش‌های قاچاق در یک واحد صنفی در رشت مطلع شده و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه پس از هماهنگی قضائی، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به واحد صنفی مورد نظر اعزام شدند تصریح کرد: در بازرسی از این مغازه، هزار و ۱۷۰ جفت کفش زنانه قاچاق کشف شد.
سرهنگ حسن‌پور به دستگیری متهم ۳۷ ساله این پرونده و معرفی وی به مرجع قضائی اشاره کرد و اذعان داشت: کارشناسان ارزش تقریبی اقلام کشف شده را ۳ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال برآورد کردند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گیلان با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان و محتکران از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق و احتکار کالا، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه