نسخه الکترونیک در استان گیلان با سرعت در حال اجراست

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان روند اجرای طرح نسخه الکترونیک و حذف دفترچه را تشریح کرد.

نسخه الکترونیک در استان گیلان با سرعت در حال اجراست

به گزارش ۸دی، رضا قنبرپور سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان در دیدار با با کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی به منظور بهبود کیفیت و ارتقای خدمات درمانی به سرعت به سمت خدمات دیجیتال در حرکت است.

وی طرح نسخه الکترونیک و حذف دفترچه درمانی را از برنامه های مهم سازمان در بخش درمان تامین اجتماعی بیان داشت و افزود: به همین منظور سازمان برای تشویق پزشکان، ۹۵درصد سهم سازمان تامین اجتماعی از هزینه ویزیت پزشکان دارای امضاء الکترونیک را به روز پرداخت می کند و برای سایر پزشکان ۸۰درصد سهم سازمان را به روز پرداخت می کند.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان بر اجرای طرح پذیرش بیماران تروما و حوادث و گسترش طب اورژانس در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) تاکید کرد و اظهار داشت: در راستای توسعه خدمات درمانی ساخت بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) از برنامه های مهم این مدیریت خواهد بود.

همچنین در این دیدار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از اقدامات سازمان در اجرای برنامه های پیش رو به ویژه الکترونیکی نمودن خدمات، اظهار داشت: برای ارتقای درمان مردم و بیمه شدگان و رسیدن به اهداف مهم با سازمان تامین اجتماعی همراه خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه