۲۲۴ میلیارد تومان از مطالبات طرف قرارد بیمه سلامت گیلان پرداخت شد

مدیرکل بیمه سلامت گیلان گفت: ۲۲۴ میلیارد تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد با بیمه سلامت استان از ابتدای سال جاری تا کنون پرداخت شده است.

۲۲۴ میلیارد تومان از مطالبات طرف قرارد بیمه سلامت گیلان پرداخت شد

به گزارش ۸دی، جمشید محمدی، مدیرکل بیمه سلامت گیلان افزود: از این میزان پرداختی ۸۸ میلیارد تومان به مراکز دولتی، دانشگاه ها، بیمارستان های دولتی، شبکه بهداشت و پزشک خانواده پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: ۱۳۶ میلیارد تومان نیز پرداختی به بیمارستان های خصوصی و دولتی غیردانشگاهی از جمله بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی حضرت رسول اکرم (ص)، بیمارستان ولیعصر،  پزشکان، داروخانه ها، پاراکلینیک، آزمایشگاه، تصویربرداری و فیزیوتراپی های طرف قرارداد بوده است.

مدیرکل بیمه سلامت گیلان با بیان اینکه در پرداخت مطالبات طرف قرارداد سال جاری به روز هستیم، خاطر نشان کرد: هم اکنون افزون بر یک هزار و ۶۰۰ مطب، داروخانه و مراکز درمانی استان طرف قرارداد با بیمه سلامت هستند.

وی در ادامه بیان داشت: به منظور کاهش مراجعات مردم برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا دفترچه بیمه تمام بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی که از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه امسال فاقد اعتبار است، به صورت سیستمی تا تاریخ ۳۱ فرودین سال آینده اعتبار دارد.

هم اکنون یک میلیون و ۱۸۰ هزار و ۸۴۰ نفر در استان گیلان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه