مدیرکل بیمه سلامت گیلان مطرح کرد:

خدمات درمانی به حدود ۲ هزار زوج نابارور در گیلان

مدیرکل بیمه سلامت گیلان، گفت: تاکنون به یک هزار و ۹۴۳ زوج نابارور نشان‌دار در استان ۱۰ میلیارد تومان خدمات درمانی ارائه شده است.

خدمات درمانی به حدود ۲ هزار زوج نابارور در گیلان

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» محمود عاطف‌راد با بیان این خبر، اظهار کرد: تاکنون یک هزار و ۹۴۳ زوج نابارور در گیلان در سامانه بیمه سلامت نشان‌دار شده و حدود ۱۰ میلیارد تومان خدمات درمانی دریافت کرده‌اند.

 وی با بیان اینکه این زوج‌ها برای انجام امور درمانی خود از حمایت بیمه سلامت بهره‌مند می‌شوند، افزود: خانواده‌های با درآمد متوسط و پایین هم می‌توانند بدون نگرانی از هزینه درمان، از این خدمات استفاده کنند.

 مدیرکل بیمه سلامت گیلان، گفت: بیمه سلامت، خدمات درمان ناباروری این زوج‌ها را تا ۹۰ درصد در مراکز دولتی و ۹۰ درصد در مراکز خصوصی، خیریه و عمومی غیردولتی پوشش داده است.

 عاطف‌راد افزود: زوج‌های نابارور پس از نشان‌دار شدن، آزمایش، سونوگرافی، رادیولوژی و تهیه داروهای تخصصی برای تشخیص و درمان ناباروری را با حمایت بیمه سلامت انجام می‌دهند.

 وی تصریح کرد: زوج‌های نابارور در صورت نیاز به درمان پیشرفته می‌توانند به مراکز درمانی خارج از استان مراجعه کنند و مشمول حمایت بیمه سلامت گیلان خواهند بود.

 انتهای خبر/

منبع: صداوسیما

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه