آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد به همت نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری

نماینده گیلان در مجلس خبرگان مقدمات آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کرد.

آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد به همت نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش ۸دی،علیرضا یزدانی اظهارداشت: دفتر آیت الله اشکوری نماینده گیلان در مجلس خبرگان، ۲۵ زندانی جرائم غیر عمد را با کمک خیران از زندان های گیلان آزاد کرد.

مدیر نمایندگی و عضو هیات امناء ستاد دیه گیلان تصریح کرد: خیران برای آزادی این ۲۵ زندانی، ۳۵۰ میلیون تومان پرداخت کردند.

سیدرضا میرپور نیز در این باره اعلام کرد: به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) تاکنون به همت حضرت آیت الله اشکوری و همکاری مدیرکل دادگستری استان گیلان و رئیس ستاد دیه و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در خصوص آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، نماینده خبرگان رهبری گیلان موفق به فراهم نمودن موجبات آزادی تعداد ۲۵ نفر با پرداخت مبلغ یک میلیارد و هفتصد و نود میلیون ریال به همراه ۱۳ سکه تمام بهار آزادی برای آزادسازی زندانیان به ستاد دیه استان گیلان تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه بسیاری از زندانیان بدلیل محرومیت و استضعاف در زندان هستند و حضرت آیت الله اشکوری نسبت به این محرومین احساس وظیفه می‌کند گفت: افراد آزاد شده همگی جزو محکومین جرائم غیرعمد و مالی بودند که متوسط محکومیت این افراد، کمتر از۴۰۰ میلیون ریال است و در میان آنها ما فردی را هم داشتیم که تنها به خاطر ۶میلیون ریال محبوس بود که خوشبختانه آزاد شد.

مشاور رسانه ای حضرت آیت الله اشکوری اضافه کرد: از ۲۵زندانی جرایم غیرعمد که به همت نماینده محترم خبرگان رهبری گیلان آزاد شدند ۱۳ نفر از آن ها بخاطر مهریه در زندان‌ بودند که با تلاش آیت الله اشکوری آن ها نیز آزاد شدند.

وی افزود: از میان زندانی های آزاده شده جرائم غیر عمد، ۵نفر از آن ها بانوان بودند که بخاطر دین در زندان بسر می بردند که آزاد شدند.

مشاور رسانه ای نماینده خبرگان رهبری گیلان در مورد اقدامات تاثیرگذار قوه قضائیه استان گیلان در آزادسازی این زندانیان خاطرنشان کرد: با درایت و همکاری مدیرکل محترم دادگستری استان گیلان حجت الاسلام خلیلی مقدمات آزادسازی این زندانیان فراهم شد و همین طور که از زمانی که در کسوت مدیرکل دادگستری استان گیلان منصوب شدند مردم گیلان شاهد روحیه انقلابی، ضدفساد و مدیرکل دادگستری استان گیلان هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه