فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

احتکار مواد غذایی و اقلام بهداشتی در صومعه‎ سرا

فرمانده انتظامی گیلان از کشف بیش از ۲۱ هزار قلم مواد غذایی و اقلام بهداشتی احتکار شده به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان صومعه‎ سرا خبر داد.

احتکار مواد غذایی و اقلام بهداشتی در صومعه‎ سرا

به گزارش ۸دی،سردار “عزیزاله ملکی” با اعلام این خبر اظهارداشت: در راستای مبارزه با برهم زنندگان نظم اقتصادی، شناسایی و برخورد با محتکران کالا در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: به دنبال دریافت خبری مبنی بر احتکار ارزاق عمومی مردم در شهرستان صومعه‌سرا، ماموران پلیس امنیت عمومی با تحقیقات صورت گرفته محل دپو این اقلام را در بخش گوراب زرمیخ شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی استان گیلان ادامه داد: ماموران انتظامی به همراه نماینده اداره صمت به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان، ۲۱ هزار و ۷۴۱ عدد اقلام خوراکی و بهداشتی شامل روغن، رب، چای، کمپوت و انواع مواد شوینده را از ۷ انبار کشف کردند.
سردار ملکی به معرفی متهم ۵۵ ساله این پرونده به مرجع قضائی اشاره کرد و بیان داشت: اقلام کشف شده به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد وکارشناسان ارزش ریالی آن را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با تاکید بر اینکه برخورد قاطع و بدون اغماض با محتکران و مفسدان اقتصادی در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی قرار دارد از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه احتکار و قاچاق کالا، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه