نماینده مردم رشت در مجلس:

غربی‌ها منتظر عواقب جسارت به پیامبر عظیم الشأن اسلام باشند

نماینده مردم رشت در مجلس اهانت به پیامبر اعظم(ص) توسط رئیس‌جمهور فرانسه را محکوم کرد و گفت: غربی‌ها منتظر عواقب این بی خردی و جسارت به پیامبر عظیم الشأن اسلام باشند.

غربی‌ها منتظر عواقب جسارت به پیامبر عظیم الشأن اسلام باشند

به گزارش ۸دی،«محمدرضا احمدی سنگری» یاوه‌گویی‌ها و اظهارات سخیفانه رییس‌جمهوری فرانسه در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) را نشانه عجز آنان در برابر جمهوری اسلامی ایران و دنیای اسلام دانست و اظهار داشت: غربی‌ها منتظر عواقب این بی‌خردی و جسارت به پیامبر عظیم الشأن اسلام باشند.

وی با بیان اینکه دشمن خبیث و استکبار جهانی چشم دیدن پیشرفت‌های جهان اسلام را به رهبری جمهوری اسلامی ایران ندارد و به دنبال ضربه زدن به آن هستند، تصریح کرد: این‌گونه رفتارهای توهین‌آمیز از جانب ملت بزرگ ایران اسلامی، مسلمانان و آزاد اندیشان جهان به شدت محکوم است و جزء خطوط قرمز دین ما به شمار می‌آید.

نماینده مردم رشت در مجلس عجز و ناتوانی دنیای غرب در برابر اقتدار و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران و ملت ولایتمدار آن را مسئله‌ای که پذیرش آن برای سردمداران زور قابل قبول نیست، خواند و گفت: رییس جمهور فرانسه برای اداره کشور خود عاجز مانده و با سخنان توهین‌آمیز خود به پیامبر اسلام(ص) در واقع به مقدسات تمام مسلمان دنیا توهین کرده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تأکید بر اینکه «امانوئل ماکرون» رییس جمهوری فرانسه در حقیقت به دنبال ترویج خشونت است تصریح کرد: دنیای غرب و همین کشور فرانسه به ظاهر دم از آزادی بیان می‌زنند زیرا اگر کسی در فرانسه در مورد هلوکاست مطلبی بنویسد، مجرم شناخته شده و به زندان خواهد رفت.

وی خودکفایی جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از حوزه‌ها با وجود توطئه‌ها و تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه ملت آن اجرا می‌شود را خار چشم دشمنان و نظام استکباری جهان دانست و ابراز داشت: بدون شک این دستاوردها موجب عصبانیت غربی‌ها و به‌ویژه یکی از جیره‌خواران دولت تروریست آمریکای جنایتکار شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید بر اینکه آمریکای جنایتکار و کشورهای دنباله‌روی استکبار جهانی درصدد این هستند که جلوی توسعه و پیشرفت‌های ملت ایران را بگیرند خاطرنشان کرد: شهدای ایران اسلامی با نثار خون خود انقلاب را حفظ کردند و دنیای غرب از گسترش و نفوذ روزافزون کشورمان سخت واهمه دارد.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه