رئیس بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان:

کمک ۵ میلیاردی مردم گیلان به سیل زدگان گلستان/ ۷۴۱ واحد مسکن مددجویی در گیلان در حال احداث است

رئیس بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه ۷۴۱ واحد مسکن مددجویی در استان گیلان در حال ساخت داریم، افزود: ساخت ۸۷ واحد مسکونی منطقه سیل زده گمیشان در استان گلستان تکمیل و به بهره برداری است.

کمک ۵ میلیاردی مردم گیلان به سیل زدگان گلستان/ ۷۴۱ واحد مسکن مددجویی در گیلان در حال احداث است

به گزارش ۸دی، سرهنگ ابراهیمی رئیس بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در مراسم افتتاح ۸۷ واحد مسکونی در گمیشان گلستان، اظهار کرد: در زمان سیل گلستان سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان ۲.۵ میلیارد تومان را در اختیار این استان قرار دادند و ما موظف شدیم تا تمام تلاش خود را برای کمک به مردم سیل زده انجام دهیم.

سرهنگ ابراهیمی افزود: واحدهای مسکونی که توسط بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان ساخته شد با متراژ ۸۰ تا ۸۵ متر زیربنا است و در مجموع ۷ هزار و ۴۰۰ متر بنا را در ۸۷ واحد احداث کردیم.

وی با اشاره به مشکلات سرمای زمستان و ویروس کرونا که همه کشور را درگیر کرد، تصریح کرد: در حدود یکسال توانستیم این واحدهای مسکونی را تمام و تحویل دهیم و هر متر مربع با یک میلیون و ۵۵۴ هزار تومان با وجود تورم و با کار جهادی سامان دادیم.

رئیس بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در خصوص کمک مردم گیلان برای سیل زدگان، گفت: مردم گیلان حدود ۵ میلیارد کمک های خود را در قالب معیشتی، لوازم خانه و احداث واحدها ارائه دادند.

رئیس بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان تصریح کرد: سردار حزنی از قرارگاه محرومیت زدایی سپاه هم یک میلیارد تومان اعتبار پرداخت کردند تا کار را سربع تر به اتمام رساندیم.

وی با اشاره به اینکه ۷۴۱ واحد مسکن مددجویی در استان گیلان در حال ساخت داریم، افزود: ساخت ۸۷ واحد مسکونی گمیشان استان گلستان را بخاطر سیل زدگان در اولویت قرار دادیم.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: در کوتاهترین زمان توانستیم۲۱۰ واحد مسکونی را تعمیر و تحویل دهیم که ۱۰۰ واحد را برای ساخت و ۸۷ واحد مستقیم با کمک گروه ای جهادی و دیگر رده ها انجام شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه