انتقال خون استان ها تا پایان امسال پایش و ارزشیابی می شوند

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان انتقال خون با بیان اینکه مدیرعامل سازمان امسال را سال حاکمیت ارزیابی عملکرد نام نهاده است گفت: برنامه جامع پایش و ارزشیابی ادارات کل استان ها تدوین شده است و تا پایان سال عملیاتی می شود.

انتقال خون استان ها تا پایان امسال پایش و ارزشیابی می شوند

به گزارش ۸دی،عباس صداقت در جلسه جمع بندی نتایج ممیزی اداره کل انتقال خون استان مازندران که با حضور مدیرعامل سازمان، جمعی از معاونین و مدیران ستادی برگزار شد،اظهارداشت: جامعیت این برنامه از آن جهت است که همه واحد های فنی، اداری، مالی و لجستیک را شامل می شود.

وی تصریح کرد: فرآیند ها در واحد های مختلف انتقال خون بر اساس دستورالعمل های جاری سازمان شاخص بندی و ممیزی آن ها تبدیل به چک لیست شده است و تا پایان سال همه ادارات کل مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان انتقال خون  ادامه داد: ۳۵ تن از بهترین کارشناسان و زبده ترین همکاران در ادارات کل انتقال خون سراسر کشور انتخاب شده اند و ممیزی ادارات کل استانی طبق جدول زمان بندی و مسیربندی جغرافیایی بر اساس پروتکل و شیوه نامه خاص این برنامه انجام می شود.

صداقت تاکید کرد: هدف اصلی ممیزی صرفاً ارتقای کیفیت خدمات و استاندارد سازی است و نگرش ایراد گیری وجود ندارد و تلاش می شود تا مشکلات پیدا شود و مداخلات انجام گردد تا به استاندارد های بالاتری برسیم.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان انتقال خون تصریح کرد: در چک لیست های ممیزی از نقاط ضعف به نام نقاط قابل بهبود یاد می شود چرا که معتقد هستیم چنانچه مجموعه ای نقطه قابل بهبود خود را نیابد به ایستایی رسیده است.

صداقت شرط پویایی و ارتقای دائمی همه ی سازمان ها را پیدا کردن نقاط قابل بهبود برشمرد،یادآور شد: بر اساس این ممیزی ها، عدم انطباق ها پیدا می شود و سپس با کمک ادارات کل اقدامات اصلاحی تدوین می شود و اثر بخشی اقدامات اصلاحی و مداخلات نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد.

 صداقت خاطر نشان ساخت: عدم انطباق ها در دو بخش است و عدم انطباق میان مدت ارتباطی مستقیم با منابع مالی و لجستیک وجود ندارد در حالی که در عدم انطباق های بلند مدت مباحث زیرساختی مدنظر است.

وی در پایان ازمدیرکل و کارکنان اداره کل انتقال خون استان مازندران به دلیل همراهی بسیار خوب و میزبانی ازممیزان تشکر وقدردانی کرد.

در ادامه این جلسه امیر بردسیری، معاون فنی انتقال خون گیلان که سرممیز تیم ارزیابی عملکرد اداره کل انتقال خون مازندران بود از طریق ویدیو کنفرانس نتایج این ممیزی را به سمع و نظر مدیریت و کارکنان انتقال خون مازندران رساند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه