فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

۸۵ فقره سرقت در پرونده سارقان دوچرخه در رشت

فرمانده انتظامی گیلان از انهدام باند ۳ نفره سارقان دوچرخه با ۸۵ فقره سرقت در رشت خبر داد.

۸۵ فقره سرقت در پرونده سارقان دوچرخه در رشت

به گزارش ۸دی،سردار “عزیزاله ملکی”  با اعلام این خبر اظهارداشت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در نقاط مختلف شهرستان رشت، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: تحقیقات پلیس در خصوص سرقت‌های صورت گرفته منجر به شناسایی ۳ متهم این پرونده شد که در قالب یک باند اقدام به سرقت دوچرخه می‌کردند.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه ماموران کلانتری ۲۲ رشت با هماهنگی قضائی متهمان را دستگیر کردند اضافه کرد: ۸ دستگاه دوچرخه سرقتی از محل دستگیری متهمان کشف شد.
سردار ملکی اظهار داشت: سارقان در تحقیقات پلیس تاکنون به سرقت ۸۵ دستگاه دوچرخه اعتراف و ۳ مالخر این پرونده را معرفی کردند.
وی به دستگیری ۳ مالخر این پرونده در شهرستان‌های رشت، لنگرود و صومعه‌سرا اشاره کرد و اذعان داشت: ۴۱ دستگاه دوچرخه سرقتی نیز از مالخران این پرونده کشف شد.
فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با اعلام اینکه سارقان ۲۲، ۲۳ و ۲۹ ساله به همراه ۳ مالخر این پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند از شهروندان خواست، با توجه و رعایت هشدارها و توصیه‌های پلیس زمینه سرقت را برای سارقان مهیا نکنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
سلام .محمد پورسیفی از رشت هستم دوچرخه منم از داخل انباری خانه ام ربوده شده . حالا پرونده هم در اگاهی رشت تشکیل دادم .ولی هنوز خبری نشده .ممنون از نیروهای پلیس استان گیلان . خواهشمندم طوری بشه که سریعتر اموال مسروقه به صاحبانشان مستردد شود .متشکرم 09111320996
در حاشیه