مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان:

تحلیف ۵۰۰جوان به عنوان امدادگران جمعیت هلال احمر گیلان/ این جوانان تحویل باشگاه امدادگران و نجاتگران می‌شوند

سیاوش غلامی از تحلیف ۵۰۰ تن جوان این جمعیت به عنوان امدادگران جمعیت هلال احمر خبر داد.

تحلیف ۵۰۰جوان به عنوان امدادگران جمعیت هلال احمر گیلان/ این جوانان تحویل باشگاه امدادگران و نجاتگران می‌شوند

به گزارش ۸دی،سیاوش غلامی،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به تحلیف ۵۰۰ تن از جوانان به عنوان امدادگر، بیان کرد: بر اساس تدابیر انجام شده، جوانان جمعیت هلال احمر گیلان پس از گذراندن دوره‌های آموزش تخصصی امداد و نجات، به عنوان امدادگر جهت پوشش امدادی حوادث با حوزه معاونت امداد و نجات به صورت داوطلبانه همکاری خواهند کرد.

غلامی با اشاره به تفاهم‌نامه بین سازمان جوانان و امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مبنی بر استفاده موثر از جوانان این سازمان، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سالانه در دو نوبت جوانان طی مراسمی به عنوان امدادگر تحویل حوزه امداد و نجات می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر گیلان با بیان اینکه سالانه در چهاردهم آبان ماه که مصادف با سالگرد تاسیس سازمان جوانان  است و همچنین در هفته گرامیداشت هلال‌احمر، مراسم تحلیف جوانان برگزار می‌شود، اذعان داشت: در سال جاری و در استان گیلان، ۵۰۰ تن از جوانان هلال احمر استان در اختیار حوزه امداد و نجات قرار می گیرند.

غلامی با بیان اینکه این جوانان به عنوان امدادگر تحویل باشگاه امدادگران و نجاتگران می‌شوند، تصریح کرد: این جوانان در حوزه امداد و نجات آموزش هایی نظیر امداد و نجات کوهستان، نجات و غریق، دوره های کارورزی امدادی و … را خواهند گذراند.

غلامی با اشاره به استفاده از ظرفیت جوانان، خاطرنشان کرد: استفاده از این نیروها، علاوه بر ارتقای سطح کیفیت امدادرسانی، موجب می‌شود که حوزه امداد و نجات در پوشش های امدادی موثرتر عمل کند.

شایان ذکر است؛ در حال حاضر جمعیت هلال احمر استان گیلان دارای ۲۷ پایگاه امداد و نجات و ۹۳ نجاتگر روزانه در این پایگاه ها امدادرسانی می کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه