فرماندار جدید لنگرود:

هر نوع دخالت دادن تفکر سیاسی در امور اجرایی مردم خیانت به نظام است

فرماندار جدید لنگرود با بیان اینکه داشتن تفکر سیاسی ذاتا منفی نیست بلکه مثبت است، گفت: آفت زمانی است که تفکر سیاسی در اجرا دخالت کند و هر نوع دخالت دادن تفکر سیاسی در امور اجرایی مردم خیانت به نظام، مردم و خون شهدا است.

هر نوع دخالت دادن تفکر سیاسی در امور اجرایی مردم خیانت به نظام است

به گزارش ۸دی،«رحیم حیدری» در جلسه شورای اداری امروز با حضور استاندار گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با اشاره به اینکه فرماندار هر شهرستانی وظیفه سنگینی عهده دار است و در اجرای این وظیفه نیازمند همراهی همه مسئولان است،اظهارکرد: پیشینه عملکرد بنده در شهرهای مختلف مبتنی بر پیش بینی، برنامه ریزی و پیشگیری از آسیب هاست.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی های به موقع از آسیب ها جلوگیری می کند، افزود: عدم برنامه ریزی آسیب های جدی را به دنبال دارد  و در مسائل اجتماعی، این امر موجب آسیبی شده که قابل جبران نخواهد بود.

فرماندار جدید لنگرود با اشاره به ظرفیت های خوب شهرستان لنگرود در زمینه گردشگری، صنعت، کشاورزی و ….، اذعان کرد: فضا برای جذب سرمایه گذار در شهرستان فراهم می شود و  میدان بزرگ میوه و تره بار در آستانه اشرفیه نمونه ای از عملکرد خوب است که با احداث آن زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر به طور مستقیم و ۲ هزار نفر به صورت غیر مستقیم فراهم می شود.

حیدری با اشاره به نقش ادارات و نهادها و اینکه مدیران دستگاه ها تواناترین، کارآمدترین افراد در سطح اداره خود هستند، خاطرنشان کرد: مدیران باید با برنامه ریزی،  همه مولفه ها را در جهت خدمت به مردم و جلب رضایت آنان به کار گیرند.

وی دامه داد: تا سه شنبه باید روسای ادارات گزارش عملکرد شش ماهه اول و برنامه شش ماهه دوم را به معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری تحویل دهند و مدیران فرایند اداره خود را بشناسند و مردم نیز حداقل توقف را در ادارات داشته باشند.

فرماندار جدید لنگرود ضمن تاکید بر تقویت سرمایه اجتماعی و اینکه مردم بزرگترین سرمایه کشور هستند، افزود: مسیر سرمایه اجتماعی گفتگو است که باید سازمان های مردم نهاد در این زمینه تقویت شوند چرا که سرمایه اجتماعی زمینه ساز اعتماد مردم به همدیگر و به حاکمیت است.

وی با اینکه داشتن تفکر سیاسی ذاتا منفی نیست بلکه مثبت است، تصریح کرد: آفت زمانی است که تفکر سیاسی در اجرا دخالت کند و هر نوع دخالت دادن تفکر سیاسی در امور اجرایی مردم خیانت به نظام، مردم و خون شهدا است.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات سیروس شفقی قدردانی و رحیم حیدری به عنوان فرماندار جدید شهرستان لنگرود منصوب شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه