رسانه‌های خارجی و داعیه‌داران حقوق بشر در دنیا مقصر خودکشی پدر امیرحسین هستند

وکیل امیرحسین مرادی در گفت‌وگو با ایران‌اینترنشنال گفت: رسانه‌های خارجی و داعیه‌داران حقوق بشر در دنیا مقصر خودکشی پدر امیرحسین هستند.

رسانه‌های خارجی و داعیه‌داران حقوق بشر در دنیا مقصر خودکشی پدر امیرحسین هستند

به گزارش ۸دی،وکیل امیرحسین مرادی در گفت‌وگو با ایران‌اینترنشنال اظهارداشت: رسانه‌های خارجی و داعیه‌داران حقوق بشر در دنیا مقصر خودکشی پدر امیرحسین هستند.

پاک‌نیا گفت: ما خیلی تلاش کردیم تا خانواده را آرام کنیم و موفق هم بودیم. خانواده را ما کنترل کردیم و به آنها این امیدواری را دادیم که پرونده دارد روند مناسبی را طی می کند.

وی ادامه داد: واقعا هم همینطور بود یعنی بعنوان وکیل عرض میکنم، پرونده کاملا یک روند مناسبی را داشت طی می کرد، شرایط پرونده هم الان مشخص است.

پاک نیا افزود: دیوان دارد بررسی‌هایش را انجام می دهد و إن‌شاءالله پرونده به شعبه هم ارز ارجاع خواهد شد. اصلا توقف اجرای حکم صادر شده است از شعبه یکم دیوان.

وکیل امیرحسین مرادی تصریح کرد: ولی متأسفانه طی روزهای گذشته یک بی‌اخلاقی‌ای صورت گرفت بودند رسانه‌هایی که تماس می گرفتند و می گفتند مثلا ما از فلان سایت حقوق بشری هستیم از نمیدونم فلان ارگان هستیم عمدتاً هم خب از خارج کشور تماس می گرفتند و به خانواده می گفتند به شما دارند اطلاعات دروغ می دهند بچه‌ شما در صف اعدام است.

پاک نیا خاطرنشان کرد: یعنی در واقع کسانی که داعیه دار بودند که مثلا ما داریم کار حقوق بشری می کنیم، می‌خواستند به هر قیمتی با خانواده مصاحبه کنند، ولو با گفتن دروغ!

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه