مجازات شدید برای اراذل حمله کننده به بیمارستان پورسینا/ پنج نفر از مهاجمان بازداشت شدند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان از پیگرد قانونی افراد مهاجم به بیمارستان پور سینا خبر داد و گفت: شدیدترین مجازات قانونی را برای افرادی که مخل امنیت روانی جاکعه هستند اعمال خواهیم کرد.

مجازات شدید برای اراذل حمله کننده به بیمارستان پورسینا/ پنج نفر از مهاجمان بازداشت شدند

به گزارش ۸دی،  سید مهدی فلاح میری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بازداشت پنج نفر از اشخاص مهاجم به بیمارستان پور سینا اظهار کرد: چند اراذل اوباش با هجوم به بیمارستان پور سینا باعث ایجاد رعب وحشت در میان مردم شده و با تلاش‌های مأموران پنج نفر از این افراد بازداشت شدند.

وی از پیگرد قانونی افراد مهاجم به بیمارستان پور سینا خبر داد و افزود: دستگاه قضایی با مختل‌کنندگان آرامش و نظم جامعه برخورد جدی و قاطع کرده و این افراد هم تحت تعقیب قضایی قرار گرفته و بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با اذعان به برخورد قاطع دستگاه قضایی با اراذل اوباش حمله‌کننده به بیمارستان پور سینا بیان کرد: یکی از مهاجمین در حین فرار از بیمارستان پورسینا با شلیک مأموران نیروی انتظامی متوقف و مابقی هم بازداشت شدند.

وی با تأکید بر حمایت دستگاه قضایی از برخورد قاطع نیروی انتظامی با اشرار و مخلین امنیت جامعه افزود: شدیدترین مجازات قانونی را برای افرادی که مخل امنیت روانی جاکعه هستند اعمال خواهیم کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه