فرمانده انتظامی انزلی خبر داد:

کشف بیش از ۶۵ کیلوگرم موادمخدر در بندرانزلی

فرمانده انتظامی بندرانزلی از کشف ۶۵ کیلو و ۸۰۰ گرم انواع موادمخدر و انهدام ۵ باند توزیع موادمخدر در ۶ ماهه گذشته از سال جاری در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از ۶۵ کیلوگرم موادمخدر در بندرانزلی

به گزارش ۸دی،سرهنگ “سید جعفر جوانمردی” به تشریح اقدامات انتظامی شهرستان بندرانزلی در مبارزه با سوداگران مرگ در ۶ ماهه گذشته و کشفیات مربوطه پرداخت.
وی با بیان اینکه در ۶ ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با تلاش‌های بی‌وقفه پلیس، ۵۶ درصد افزایش در کشف موادمخدر داشته‌ایم افزود: در این مدت ۲۸ کیلو گرم تریاک، ۷ کیلو گرم هروئین، یک کیلو و ۳۰۰ گرم شیشه، ۵ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش و۲۴ کیلو گرم سایر موادمخدر کشف شده است.
فرمانده انتظامی انزلی افزود: در ۶ ماه گذشته ۱۱۲ نفر خرده فروش موادمخدر و ۴۰ قاچاقچی دستگیر و ۵ باند توزیع موادمخدر در شهرستان بندرانزلی منهدم شده است.
سرهنگ جوانمردی با اشاره به اینکه موادمخدر موجب متزلزل شدن کانون خانواده و کاهش کارکرد مفید افراد در جامعه می‌شود اظهار داشت: موادمخدر رونق و نشاط اقتصادی و اجتماعی را با رکود مواجه می‌سازد و به همین دلیل مبارزه با این بلای خانمان‌سوز در اولویت کار پلیس قرار دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در پایان این گفت‌وگو به برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس و ارائه آموزش همگانی شهروندان به منظور پیشگیری از اعتیاد و تعامل با ائمه جمعه، مسؤولان محلی، سپاه پاسداران، شهرداری و دهیاران اشاره کرد و گفت: شهروندان می توانند ازطریق سامانه تلفنی ۱۱۰ در برقراری نظم وامنیت یاریگر پلیس باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه