نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس هم مجازی شد

معاون اقتصاد و فرهنگ خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس بر خلاف هر سال، در سال جاری به شکل مجازی برگزار می‌شود.

نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس هم مجازی شد

به گزارش ۸دی،حسین صفری با بیان اینکه جلسات ابتدایی «نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس» برگزار شد، اظهارداشت: این نمایشگاه بر خلاف هرسال، در سال جاری به شکل مجازی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: «نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس» با همکاری سازمان حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در آبان ماه و همزمان با هفته کتاب برپا می‌شود.

صفری با تاکید بر اینکه این نمایشگاه هرسال در قالب «ملی» برگزار می‌شد، افزود: اما امسال قصد داریم این نمایشگاه را به شکل مجازی برپا کنیم، تلاش می‌کنیم وجهه ملی آن پررنگ‌تر لحاظ شود.

معاون اقتصاد و فرهنگ خانه کتاب و ادبیات ایران درباره زمان ثبت‌نام برای حضور ناشران در این نمایشگاه ملی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام از ۱۵ مهرماه آغاز خواهد شد، اما اطلاع‌رسانی پیرامون آن صورت می‌گیرد. در این نمایشگاه کتاب‌های حوزه دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت مورد توجه است.

وی در پاسخ به این پرسش که طراح نرم‌افزار نمایشگاه مجازی کیست، گفت: طراحی نرم‌افزار بر عهده موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران است و کارهای آن در حال نهایی شدن است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه